Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intiem stukje Dijkwater [Z/W]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Intiem stukje Dijkwater [Z/W]

    Wie de moeite neemt om 2 minuten te lopen, komt in een heerlijk stukje intiem Dijkwater terecht.
    Echt een plaats om fijn te fotograferen, maar ook gewoon om te zijn en om te genieten.
    Ik weet dat niet iedereen van Z/W houdt, dus ik doe de belofte om eerdaags een foto van die plaats, in kleur en in landschapsformaat te plaatsen.
    Vooral omdat ik vind dat 2 foto's gelijk plaatsen niet bijdraagt aan nuttige commentaren. Meestal wordt een voorkeur uitgesproken.

    Intiem stukje Dijkwater.


    De foto is overigens van een tijdje geleden, toen er een dun laagje ijs lag.
    Graag op zwart bekijken. Dank u.
    Last edited by Johan1956; 9 maart 2017, 13:16.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Intiem stukje Dijkwater

    Mooi stukje natuur is het daar Johan, mooie compo met dat dorre riet in de voorgrond

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Intiem stukje Dijkwater

      Omzetting naar z/w mag er zeker zijn.
      Het riet geeft idd. de meerwaarde aan deze foto.
      Knap hoor
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Intiem stukje Dijkwater

        Mooi.
        De contrasten tss wit en zwart zijn heel mooi in balans in je plaat.

        Comment


        • #5
          Re: Intiem stukje Dijkwater

          Vooral de mooie compo maakt deze foto..Het stuk riet in de voorgrond zorgt al voor veel diepte, maar ook naar achteren toe mooi lijnenspel...De omzetting versterkt dit nog eens extra..Mooi..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Intiem stukje Dijkwater

            Zeer sterke compo met een geslaagde omzetting

            Comment


            • #7
              Re: Intiem stukje Dijkwater

              Bedankt voor jullie schitterende complimenten. De kleur- en landschapsversie staat er nu ook.
              Het is overigens niet dezelfde opname. Voor deze, een stapje/zoompje vooruit gedaan.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X