Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mark II - incl Canon BG E6 Battery grip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5D Mark II - incl Canon BG E6 Battery grip

    Perfect werkende Canon 5D Mark II
    Wordt verkocht met alle attributen die erbij horen; Batterij, lader, boekjes, software, doos, kabeltjes,...
    Inclusief een originele Canon Batterij-grip. (wel geen extra tweede batterij inbegrepen, tenzij tegen een meerprijs). Eén probleem hier. Ik krijg de grip niet meer van de camera verwijderd. Misschien dat een handige Harry dit wel voor mekaar krijgt maar om een of andere reden krijg ik deze niet losgedraaid.
    Toestel is verder in zeer goede staat, met enkele kleine en normale gebruikerssporen, die zeker geen invloed hebben op de werking van het apparaat.
    Het aantal clicks bedraagt ongeveer 50000.

    Ik heb deze camera zelf tweedehands gekocht en een jaar af en toe als back-up camera gebruikt, of als tweede camera bij bvb het fotograferen van een huwelijk.

    Het apparaat wordt nu verkocht omdat ik heb gekozen voor een Canon 6D als backup naast mijn 5 D mark III.

    De prijs? Ik had gedacht aan een bedrag in de buurt van 800 euro, maar dit is bespreekbaar, gelieve echter geen onnozele biedingen te doen.
    Het toestel kan uiteraard uitgebreid getest worden in Dilsen-Stokkem.

    Liefst geen verzending, en anders op risico en kosten van de koper.

    Zie ook https://www.2dehands.be/foto-camera/...335989066.html
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...
Working...
X