Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bing...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bing...

    ... a rockstar stallion.


  • #2
    Re: Bing...

    Mooi paardje hoor, wat een lange manen zeg
    De bewerking is niet zo m'n smaak, hij lijkt er wel opgeplakt te zijn

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Bing...

      Prachtig paard hoor, maar iets teveel photoshop..

      Groeten,
      Raf
      Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Bing...

        Ik had deze reacties een beetje verwacht.
        Ik besef dat ik hier vaak wat uit de toon val rondom alle wildlife en prachtige vogels, waar je liefst alles zo natuurlijk mogelijk laat in je plaat. Ik geniet enorm van jullie foto's en vind ze erg hoogstaand. Het is voor mij soms grote ogen opzetten als ik zie wat jullie allemaal weten vast te leggen

        Hier natuurlijk een hengst in stand. Dan laat ik me wel eens gaan in de bewerking. Niet bij elke foto ga ik zo ver. Alhoewel dit best nog mee valt: wat saturatie weg gehaald uit de achtergrond en een stukje storende lucht bovenin rechts weg gekloond. Maar ik begrijp dat dit niet in jullie stijl ligt Maar hé, zo is niet alles hetzelfde

        Bedankt in elk geval voor het kijken en het achterlaten van jullie mening

        Comment


        • #5
          Re: Bing...

          Troost je, ik heb dikwijls hetzelfde gevoel als ik een dierenfoto post. Ik doe ook soms bewerkingen die ik hier niet meer post omdat ze niet echt in de smaak vallen. Ik vond op het eerste zicht ook wel alsof het paard, overigens een prachtige knol, ben best wel jaloers op zo een model , er in geshopt werd maar met de uitleg erbij vind ik het best wel origineel. Ik vind wel dat ergens de belichting niet meer klopt met de achtergrond, misschien iets minder geprononceerd dat het dan beter klopt. In de oude fotografie had je ook zo foto's die deels toch gekleurd waren. Daguerrotype heeft ook nog iets van kleur.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Bing...

            Mooi!

            Verstuurd vanaf mijn GT-S7390 met Tapatalk
            Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

            Comment

            Working...
            X