Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rajasthani

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rajasthani

    Ik ben een beginnende fotograaf die al een tijdje dit forum volgt. Eindelijk heb ik een foto genomen die ik de moeite waard vind om te delen. De foto genomen in India (provincie Radjasthan) bij de Jain tempel.

    Ik ben benieuwd naar jullie oordeel :-)


  • #2
    Re: Rajasthani

    mooie start ! Goed belicht ( misschien iets te weinig doortekening in de witte jas ). Goede dof. Ik weet niet of je tijd genoeg had maar een kleine verplaatsing om de man iets meer frontaal te nemen was misschien beter. Foto is zeker het posten waard ( al is het maar om uit te leren )

    Comment


    • #3
      Re: Rajasthani

      mooie start ! Goed belicht ( misschien iets te weinig doortekening in de witte jas ). Goede dof. Ik weet niet of je tijd genoeg had maar een kleine verplaatsing om de man iets meer frontaal te nemen was misschien beter. Foto is zeker het posten waard ( al is het maar om uit te leren )

      Comment


      • #4
        Re: Rajasthani

        Jammer van de lelijke onscherpte maakt de foto onrustig. Als de man richting fotograaf had gekeken (liefst zelfs oogcontact) dan was dit voor mij een hele mooie geweest.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Rajasthani

          Man op zich staat er wel goed op, maar de roze bloemen in de achtergrond gaan met heel veel aandacht lopen.
          Een beetje oogkant was inderdaad ook niet mis geweest.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment

          Working...
          X