Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stef



    Cambo TC 5x7inch, Hermagis Petzval F3.5, Ilford Multigrade Paper als negatief.
    Meer van Stef, en de laatste serie van Naomi, op mijn pbase.
    groet, Henk
    Last edited by Henk47; 5 maart 2017, 00:13.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Stef

    Mooie
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

    Comment


    • #3
      Re: Stef

      Die staat er weer mooi op. Alhoewel het eigenlijk niets uitmaakt, voelt de moderne bril een beetje vreemd aan bij de oude manier van fotograferen . . . .
      Luc

      Comment


      • #4
        Re: Stef

        Staat er heel mooi op.
        Ik vraag me af of er met de oude manier van fotograferen evenveel takes genomen worden als digitaal. Ongetwijfeld niet, en is alles meer vooraf gepland.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Stef

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Staat er heel mooi op.
          Ik vraag me af of er met de oude manier van fotograferen evenveel takes genomen worden als digitaal. Ongetwijfeld niet, en is alles meer vooraf gepland.
          Half uur, vier opnamen inclusief ontwikkelen/fixeren van het papier. Vergeleken met collodion is het nog veel, de collodionisten hebben zeker 20 minuten nodig voor het hele proces van één plaat...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Stef

            Heel mooi!
            Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

            Comment

            Working...
            X