Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox v860c en canon80d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox v860c en canon80d

    Heeft er iemand ervaring met de v860c en de 80d.
    Sinds ik overgestapt ben van de 60d naar de 80d werkt de AF assist niet meer op de godox.
    Kan iemand helpen daarmee ?

    Herman

    Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

  • #2
    Re: Godox v860c en canon80d

    Ik heb hetzelfde probleem met een trigger V6II van Cactus ,zie ander draadje.
    Mijn vermoeden is dat Canon dit verhindert door hun firmware en enkel Canon materiaal toelaat .Wordt je godox herkent als externe flitser?
    Last edited by Zonas; 5 maart 2017, 08:54.
    De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

    Comment


    • #3
      Re: Godox v860c en canon80d

      Hou de updates voor de cactus in de gaten - hopelijk fixt men dat euvel.

      Comment


      • #4
        Re: Godox v860c en canon80d

        Het zou kunnen dat je de firmware van je flitser moet updaten. Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik zou toch maar eens kijken.
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • #5
          Re: Godox v860c en canon80d

          Oorspronkelijk geplaatst door Zonas Bekijk bericht
          Ik heb hetzelfde probleem met een trigger V6II van Cactus ,zie ander draadje.
          Mijn vermoeden is dat Canon dit verhindert door hun firmware en enkel Canon materiaal toelaat .Wordt je godox herkent als externe flitser?
          Voor de rest werkt alles perfect enkel de rode beam om scherp te stellen

          Comment


          • #6
            Re: Godox v860c en canon80d

            De laatste update van godox is van 2015
            Hopelijk komt er een nieuwe firmware
            Weet je toevallig hoe je kan zien welke versie van firmware er in zit ?

            Comment

            Working...
            X