Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aliexpress bestelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aliexpress bestelling

    Ik zou een kleine bestelling van ongeveer 34 euro willen doen via aliexpress.
    Ik heb veel ervaring met Ebay, maar via Aliexpress heb ik nog nooit iets gekocht.

    1) Is dat bedrag te riskeren ? Ik dacht dat je tot 21 euro of zo geen invoertaksen moest betalen ? Weet niet of dit nog zo is.
    Zo ja, dan splits ik beter mijn bestelling ?

    2) Verzending ? Wat kies ik best ?

    * China Post Registered Air Mail - gratis
    * ePacket - 5,63 euro ( voor de bestelling van 34 euro )

    Al de rest is imho té duur in verhouding tot het pakket. ( Fedex, TNT, UPS, DHL )
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: aliexpress bestelling

    http://www.surfplaza.be/magazine/chi...t-het-precies/

    Comment


    • #3
      Re: aliexpress bestelling

      WOW, dat ga ik eens "speicheren" zie !! Dank U !
      Het was dus 22 euro.

      En ik splits best + laat er wat tijd tussen.

      Dank U, Scherpie !
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: aliexpress bestelling

        graag gedaan

        Comment


        • #5
          Re: aliexpress bestelling

          Ik koop regelmatig op aliexpress. Enige nadeel vind ik is dat je gemiddeld 21dagen op je bestelling moet wachten. Maar mijn laatste bestelling breekt alle records. Iets besteld eind oktober en eind februari kaartje in de bus dat mijn pakje aangekomen is. Ondertussen heb ik al een claim ingediend en mijn centen terug gekregen Dus bpost mag het pakje retour sturen.

          Aliexpress is ok voor bestellingen van kleine bedragen en als je het niet dringend nodig hebt.

          mir