Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strandplaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Strandplaat

    Als Zuiderling kom ik er niet vaak. Maar tijdens die spaarzame keren dat ik er ben, geniet ik met volle teugen van zand wind en water. Vooraf geef ik al aan, dat de softheid links wordt veroorzaakt, door het stuifzand. Ik heb gekozen voor dit standpunt om de grens van zand en water in beeld te brengen.


  • #2
    Re: Strandplaat

    Mooi ingenomen standpunt. De verticale kleurbanden van bruin naar blauw naar de witte schuimkoppen vind ik ook mooi.
    De middenste blauwe strook trekt je ook mooi doorheen de foto richting mini mensen aan de horizon.
    Van mij persoonlijk mag er nog een flinke streep lucht af zodat de foto wat meer landschapsformaat wordt, maar is persoonlijk smaak.
    Vraag me wel af als een beeld zonder dat stuifzand misschien net niet krachtiger zou zijn. Anderzijds zorgt het natuurlijk wel voor wat contrast tussen onscherpte van het zand en de scherpte van de golfkoppen.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Strandplaat

      Mooi moment zo met die meeuwen
      Wel eigenaardig dat je het stuifzand zo goed kan vastleggen zonder dat er beweging zit in de vogels, samengesteld beeld ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Strandplaat

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooi moment zo met die meeuwen
        Wel eigenaardig dat je het stuifzand zo goed kan vastleggen zonder dat er beweging zit in de vogels, samengesteld beeld ?

        grts
        Sieg
        Nee hoor Sieg. Is gewoon een enkele opname. Ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten samenstellen. Het stormde. Het zand werd de zee ingeblazen. Gemaakt met de sigma 17-70 op 25mm. F 7.1 Iso 100 1/400

        Comment

        Working...
        X