Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht Macro locatie in Brusselse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht Macro locatie in Brusselse

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar Macro locaties (insecten, vlinders, bloemen,...) in het Brusselse en rand!
    Meise ben ik beu bezocht en rood klooster ook.

    Thx,
    SnEm

  • #2
    Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

    ??? .. In het zoniënwoud en binnenkort in het Hallerbos ben je wel effe bezig denk ik ... daar men daar niet zelf achter komt ...

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

      Hoe kon ik naast zoiets kijken, vooral dat het Rood Klooster helemaal geen deel uitmaakt van het Zoniënwoud...
      Misschien zocht ik naar een andere type omgeving om andere type foto's te kunnen trekken! ! !

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

        Neem eens een kijkje in het Moeraske in Evere of het Laarbeekbos.
        Of ga eens kijken op de website van natuurpuntbrussel. Ze organiseren o.a. In maart een amfibieënwandeling. De activiteit is misschien niet echt geschikt om foto's te nemen, maar het laat je weer een nieuwe plaats kennen waar je dan later kan teruggaan.

        Peter
        Last edited by Heembeek; 4 maart 2017, 11:46. Reden: Aanvulling

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

          Oorspronkelijk geplaatst door SnEm Bekijk bericht
          Hoe kon ik naast zoiets kijken, vooral dat het Rood Klooster helemaal geen deel uitmaakt van het Zoniënwoud...
          Misschien zocht ik naar een andere type omgeving om andere type foto's te kunnen trekken! ! !
          werkelijk ? ... wat moet ik toch met fotografen(?) zonder ideeën en initiatieven die niet eens zelf hun plan kunnen trekken om een locatie of een onderwerp te vinden en de gemeenschap moet dus maar opdraven om HUN denkwerk te doen ? .. OMG pathetisch !
          Misschien kan je in mijn tuin komen fotograferen .. een ideale locatie voor "...Macro locaties (insecten, vlinders, bloemen,...)"... EN nog in de Rand ook ! djeezes !

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

            Wil je een ander type insecten/vlinders of bloemen dan ga je wat verder moeten reizen dan naar een andere plaats in Brussel vrees ik. Denk aan ander klimaat of zo.

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

              Bedankt Heembeek! Moeraske was me niet bekend, en is ook goe verstopt achter de gebouwen van Proximus!

              Regulus, who the fuck do you think you are!!!!! Mensen afbreken omdat u denkt dat u alles weet en kent! Wie is er hier pathetisch?

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

                Misschien eens een kijkje nemen op http://www.waarnemingen.be. Daar staan alle natuurgebieden van België met hun gelogde waarnemingen. en macro blijft een zaak van hard en lang zoeken om 1 beeld te kunnen maken.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  ??? .. In het zoniënwoud en binnenkort in het Hallerbos ben je wel effe bezig denk ik ... daar men daar niet zelf achter komt ...
                  'k Dacht eigenlijk om ongeveer hetzelfde te zeggen.
                  Het Rood Klooster grenst aan het Zoniënwoud maar het is het Zoniënwoud niet.
                  Het Zoniënwoud is groot genoeg om er veel variatie in te vinden.
                  Je hebt ook Ter kameren Bos, Woluwepark.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

                    Kan Regulus volgen : eender waar, tuin, straat, stad, muur, fiets, auto ...en zo kan ik nog uren doorgaan, kan je macro foto's nemen. Met open geest kijken en op een vierkante meter kan ik alvast een uur bezig zijn

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht Macro locatie in Brusselse

                      In Jette heb je het Boudewijnpark. Als je daar het stuk het verste van het centrum neemt, daar is een natuurgebiedje met drassige grond. Sluit aan aan het "moeras jette-ganshoren" en zo verder naar Laarbeekbos. Geen idee wat er op gebied van macro te zien is maar wel aangenaam als het niet te druk is.

                      Comment

                      Working...
                      X