Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woody04 wint de februari 2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woody04 wint de februari 2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficiat!

    Heel lang zag het er naar uit dat stampers met goud aan de haal zou gaan, maar naar het einde van de maand toe zag ik hoe de inzending van Woody04 haasje-over deed en met een lichte voorsprong (7,27 vs 7,16) de Challenge won. Op de derde plaats vinden we laveke, die ook de vorige maand goed scoorde.
    Mijn gelukwensen gaan in de eerste plaats uit naar het drietal dat het ereschavotje bekleedt, maar tevens naar alle deelnemers. Ik heb deze maand mooie beelden gezien; wist niet dat er in de keuken zo'n mooie voorwerpen te vinden waren.
    Er werden ook heel wat commentaren neergepend, en het doet me plezier dat die niet ontaard zijn in een polemiek, maar heel sportief door de fotografen werden opgevat.

    Februari 2017 was een bijzondere maand. Nu kan ik het pas vertellen, maar niet ik heb de drie thema's voor februari voorgesteld, maar MP61.
    Twee redenen waren daarbij van belang: MP61 sluit met februari 2017 tien jaar onafgebroken deelname aan de Challenge af! En dat is toch wel een hele prestatie. Mijn persoonlijke hartelijke felicitaties voor MP61 hiervoor! Ik hoop dat je blijft meedoen, want je inzending van de afgelopen maand heeft het niet zo goed gedaan...
    De tweede reden is iets pijnlijker, nl. de reden waarom er uitsluitend voor binnenopnamen kon gekozen worden. MP61 heeft nog niet zolang geleden een flinke val met de fiets gemaakt, over glad ijs, als ik me niet vergis, en om zijn eigen woorden te gebruiken, hij is voor een tijdje "aan een rolstoel gekluisterd". Laat ons hopen dat hij snel weer op de been is (letterlijk!), want het beter weer komt eraan, en er zullen sowieso buitenfoto's moeten gemaakt worden.

    Voor maart 2017 is de keuze gevallen op "Complementaire kleuren", een begrip dat de meeste fotografen (en andere grafische kunstenaars) wel zullen kennen. Het onderwerp is dus redelijk vrij te kiezen, maar we moeten minstens één 'koppel' van complementaire kleuren kunnen zien. Misschien wat moeilijker dan de afgelopen keukenklus (al komen dergelijke koppels evengoed in de keuken voor), maar ik beloof je dat je tegen het einde van de maand aan overal dergelijke combinaties gaat zien, of je dat nu wil of niet.

    Ik denk dat ik voorlopig de regel "geen titels" maar ga hanteren, maar begin gerust een discussie voor of tegen die titels, zo je wil!

    Aan de slag dus maar!
    Last edited by LesC; 2 maart 2017, 09:08.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

    Proficiat Woody04 en laveke met jullie podiumplaatsen en uiteraard ook aan de andere deelnemers!
    Goud was mooi geweest, maar zilver is ook leuk natuurlijk.
    @ MP61 spoedig herstel en goede moed.
    @ Filipo leuk terug een inzending van jou te mogen zien ;-)
    Succes met het nieuwe onderwerp - have fun ;-)
    St@mpers

    Comment


    • #3
      Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

      Proficiat aan de winnaar en aan de rest van de deelnemers.

      Het herstel verloopt vlot. We kunnen de wereld al terug vanop normale hoogte bekijken en niet meer vanuit een rolstoel.
      Alleen de rug spartelt nog wat tegen. Hoe 5 weken rolstoel de spieren achteruit laat gaan is opmerkelijk.

      @Stampers & @Filipo
      Ook deelnemers wiens naam ik sinds ik deelneem regelmatig tegenkom in de challenge en ook regelmatig bij de 1ste tien eindigen.

      @LesC
      Nog eens bedankt om dit voor mij te willen doen en voor jouw challenge inzet.
      En ik blijf meedoen hoor.
      Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
      M.v.g. Marc

      Comment


      • #4
        Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

        Een dikke proficiat aan alle deelnemers .

        Comment


        • #5
          Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

          Bedankt, felicitaties aan de nr 2 en 3, dat waren naar mijn menig ook zeker kanshebbers op de overwinning.
          Ook veel beterschap gewenst aan MP61, hopelijk snel terug fit en gezond
          Grts

          Comment


          • #6
            Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

            Dikke proficiat aan de winnaar Woody 04, alsook aan de ereschavotjes!!!
            Van harte beterschap aan MP61!

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Woody04 wint de februar2017-Challenge met als thema "Keukengereedschap". Proficia

              Gefeliciteerd Woordy Mooie winnaar.

              @stampers : thx !
              @MP61 :thx en spoedig herstel toegewenst en gefeliciteerd met je jubileum !
              Last edited by filipo; 4 maart 2017, 19:43.
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment

              Working...
              X