Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoprinter voor thuisgebruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoprinter voor thuisgebruik

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een printer om ook vooral foto's mee af te printen. Maar voor thuisgebruik. Hebben jullie tips welke ik het beste zou kunnen kopen?
    Het zou ook fijn zijn moest ik er ook mee kunnen scannen en kopiëren..

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: fotoprinter voor thuisgebruik

    als het tot A4 gaat kan je momenteel heel wat all in one printers gebruiken en ben je voor een dikke 100 euro gesteld. Als je groter wil dan denk ik aan een aparte fotoprinter een een a4 er bij om gewone documenten mee af te drukken.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: fotoprinter voor thuisgebruik

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      als het tot A4 gaat kan je momenteel heel wat all in one printers gebruiken en ben je voor een dikke 100 euro gesteld. Als je groter wil dan denk ik aan een aparte fotoprinter een een a4 er bij om gewone documenten mee af te drukken.
      Zo doe ik het ook een all in one voor het dagdagelijkse printwerk een foto A3 printer Epson voor de fotoafdrukken, die dringend moeten afgewerkt, een foto centrale cewe voor de andere foto's.

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: fotoprinter voor thuisgebruik

        groter dan A4 zal het voorlopig niet zijn.. Hebben jullie een voorkeur welke ik zou kunnen nemen dan als all in one printer wat ook een goeie kwaliteit is voor foto's te printen?

        Comment


        • #5
          Re: fotoprinter voor thuisgebruik

          De Canon IP Pixma 8750 wordt heden ten dage als uitstekend geprezen. Google maar.
          [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

          Comment


          • #6
            Re: fotoprinter voor thuisgebruik

            Oorspronkelijk geplaatst door the_lil_one Bekijk bericht
            groter dan A4 zal het voorlopig niet zijn.. Hebben jullie een voorkeur welke ik zou kunnen nemen dan als all in one printer wat ook een goeie kwaliteit is voor foto's te printen?
            Een Canon AIO met minstens 5 inktpatronen. Met 4 inktpatronen heb je niet de noodzakelijke fotokwart voor een goed contrast bij foto's. Er zijn Canon AIO's met zelfs 6 inktpatronen, waar ook een grijs patroon bij zit voor neutrale z/w-afdrukken.
            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

            Comment


            • #7
              Re: fotoprinter voor thuisgebruik

              Ik heb een Canon MG8150, een AIO dus.
              Print heel mooi en kopieert ook uitmuntend, maar dat duur een eeuwigheid + 1 dag voor die klaar staat om zijn werk te doen.
              Printer heeft zes inktpotten (om het eens in het correct Nederlands te zeggen) die zijn zeer duur en drogen snel uit.
              Voor mijn echtgenote heb ik een Epson gekocht.
              Die ligt soms maanden aan een stuk stil, ik steek er papier in zet de printer aan en in minder dan 1 minuut is die al aan het afprinten.
              Die Epson is ook een AIO werkt zeer snel, print mooi, EN zuinig af, en scant heel goed. Kortom die Canon mag blijven maar ik geef daar geen cent meer aan uit mochten er zich onkosten voordoen.
              Voor mij dus 100% zeker een Epson.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: fotoprinter voor thuisgebruik

                Dank je wel voor de reacties!! Hier kan ik wel mee verder

                Comment


                • #9
                  Re: fotoprinter voor thuisgebruik

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  ...,..maar dat duur een eeuwigheid + 1 dag voor die klaar staat om zijn werk te doen.
                  Printer heeft zes inktpotten (om het eens in het correct Nederlands te zeggen) die zijn zeer duur en drogen snel uit..
                  Zelfde verhaal voor een Canon PIXMA MG 7550
                  De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotoprinter voor thuisgebruik

                    Een inkjet printer moet je regelmatig gebruiken, een Epson evengoed als een Canon.
                    Als het een eeuwigheid duurt om op te starten heeft hij al een eeuwigheid stilgestaan (zeker als je over uitdrogen spreekt).
                    Een all-in-one heeft het voordeel dat je er je dagelijkse administratie mee kan afhandelen, zo blijft de inkt lopen (of ben ik de laatste die dat niet achterover in de zetel op een tablet doet ).
                    Als je niet regelmatig print begin er niet aan.

                    Comment

                    Working...
                    X