Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flamingo's [ update ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Flamingo's [ update ]

    Gisterenmorgen richting de Grevelingen gereden om te zien of de Flamingo's er waren..En gelukkig stonden ze ook nog redelijk dichtbij.

    Update:




    Last edited by jos82; 28 februari 2017, 18:15.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Flamingo's

    Voor mij 2 mooie opnamen jos...alleen had ik bij de 2de foto die eenden weggecloond ...alhoewel er weer anderen zullen zijn die dit een meerwaarde gaan vinden...

    Groetjes
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Flamingo's

      Mooie opnames Jos, vind ze beiden goed maar toch een licht voorkeur voor de eerste
      Indien je nog genoeg over hebt zou ik durven de eerste nog verder te croppen zodat de linkse twee flamingo's eraf vallen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Flamingo's

        Twee mooie opnames hoor,

        Groeten,
        Raf
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Flamingo's

          Bedankt voor het reageren mannen..
          Bij deze een update van de eerste met de 2 linkse flamingo's eraf...Inderdaad beter, en had nog pixels genoeg. ( twijfelde zelf eigenlijk over de meest rechtse )

          Betreft de eendjes, vond het zelf inderdaad juist net die Nederlandse tint aan de foto geven, dus vandaar niet weg gecloond.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Flamingo's

            Knappe update.
            Nu die witte vlek boven in beeld nog wegshoppen.
            Ik kom zo dikwijls in Zeeland en nog nooit gaan kijken. Stom van mij.

            Johan

            Comment


            • #7
              Re: Flamingo's

              Bedankt Johan..Witte vlek weggepoetst..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X