Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een vochtig voorjaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] een vochtig voorjaar

    Last edited by Frakske; 16 maart 2017, 19:35. Reden: dropx
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: een vochtig voorjaar

    Eenvoudig maar mooi
    Zit zelf op hete kolen om met mijn " gerief " de natuur in trekken, maar wat een ellendig weer

    Comment


    • #3
      Re: een vochtig voorjaar

      Heel mooi frans.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: een vochtig voorjaar

        mooie opname Frans met deze dagen is het inderdaad nat


        Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        Eenvoudig maar mooi
        Zit zelf op hete kolen om met mijn " gerief " de natuur in trekken, maar wat een ellendig weer
        je bent niet alleen net twee vrije dagen achter de rug en dan dit weer
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: een vochtig voorjaar

          Mooi, zelfs in regenachtige dagen

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: een vochtig voorjaar

            toffie !!!
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: een vochtig voorjaar

              Mooi!

              Comment


              • #8
                Re: een vochtig voorjaar

                Mooi zo met de druppel onder aan het sneeuwklokje...Mooie Frans..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: een vochtig voorjaar

                  Lang gewacht en dikwijls bekeken om hier een oordeel over te geven.
                  Je gaat me nu afschieten maar persoonlijk vind ik dit één van je mindere.
                  Sneeuwklokje en druppel is heel mooi maar omgeving(vooral voorgrond) gaat voor mij met iets te veel aandacht lopen.
                  Misschien had je, indien mogelijk, een nog iets lager standpunt kunnen innemen.

                  Ik zeg dan liever iets 'negatief' dan geen commentaar te geven, kan natuurlijk ook zijn dat ik de bal volledig mis sla hé.
                  Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                  Comment


                  • #10
                    Re: een vochtig voorjaar

                    Lager standpunt kon niet Ronny maar je hebt wel gelijk, het is lang niet de beste, en ik stel je eerlijke mening ook ten zeerste op prijs
                    bedankt iedereen voor de reacties !


                    Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                    Lang gewacht en dikwijls bekeken om hier een oordeel over te geven.
                    Je gaat me nu afschieten maar persoonlijk vind ik dit één van je mindere.
                    Sneeuwklokje en druppel is heel mooi maar omgeving(vooral voorgrond) gaat voor mij met iets te veel aandacht lopen.
                    Misschien had je, indien mogelijk, een nog iets lager standpunt kunnen innemen.

                    Ik zeg dan liever iets 'negatief' dan geen commentaar te geven, kan natuurlijk ook zijn dat ik de bal volledig mis sla hé.
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X