Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Martindale Valley II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Martindale Valley II

    Had van http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ey-540592.html al eerder eentje gepost, vind het wel mooi om te zien hoe licht een landschap er compleet anders uit kan laten zien.
    Ook deze weer een pano van 3 verticale opnames, en dit 2x met verschillende belichting om het grote contrast te overbruggen.




    Ook een GROTE VERSIE voor de liefhebber, komt die beter tot zijn recht vind ik.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Martindale Valley II

    Wat kan het licht in het Lake District toch mooi zijn. En je was er op het juiste moment.
    Op de grote komt dat nog meer tot uiting, en wordt het ook nog een fraai kijkplaat, waar veel op te zien is.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Martindale Valley II

      Schitterend landschap aldaar Jos
      De grote versie is zeker de moeite waard om te bekijken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Martindale Valley II

        Krijg direct zin om naar daar te vertrekken.
        Heel schone pano.. scherp, prachtig licht, prachtige kleuren. Meer moet dat niet zijn he.

        Je zou kunnen opmerken dat er niet echt een rustpunt is, mijn blik gaat naar beide valeien.
        Maar echt storen doet het hier niet vind ik.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Martindale Valley II

          Prachtig, genieten...
          mvg Christophe

          Comment


          • #6
            Re: Martindale Valley II

            Ik ben wel eens vijf dagen n het Lake District geweest en heb niets anders gezien dan mist en regen.
            Deze foto laat iets anders zien. Prachtig boeiend landschap en heel sterk zoals het licht hier met de heuvels speelt en een enorme diepte laat zien
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Martindale Valley II

              Komt maximaal tot zijn recht in de grote versie. Top
              www.photo-rudi.be

              Comment


              • #8
                Re: Martindale Valley II

                Bedankt voor de reacties al..
                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Ik ben wel eens vijf dagen n het Lake District geweest en heb niets anders gezien dan mist en regen.
                Deze foto laat iets anders zien. Prachtig boeiend landschap en heel sterk zoals het licht hier met de heuvels speelt en een enorme diepte laat zien
                Ben er 6 dagen geweest, en behoorlijk geluk gehad met het weer.
                Iedere dag ook wel bewolking en soms wat regen, maar iedere dag wel momenten dat het zonnetje even door de wolken komt.
                Dan zorgen dat je klaar staat met de camera. Vooral veel wachten op het juiste moment dus..
                Hier stond ik zelf trouwens in de regen.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Martindale Valley II

                  zeer mooi resultaat, jos !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Martindale Valley II

                    Een zeer mooie locatie in de perfecte weersomstandigheden weten vast te leggen.
                    Een uitermate boeiende compo waarin eindeloos veel te zien is in een prachtig spel van licht en schaduw en van klaarte en nevel.

                    Knappe opname !

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Martindale Valley II

                      Pieter en Smets84, bedankt ook voor jullie hele fijne reacties..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Martindale Valley II

                        Inzake sfeer kan een foto bijna niet beter zijn. Een zeer breed overzicht in mooie kleuren
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Martindale Valley II

                          Raymond, jij ook bedankt natuurlijk voor je fijne reactie weer..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Martindale Valley II

                            Supermooi, Jos!
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Martindale Valley II

                              Het blijft toch een fantastische streek daar! Heel mooi vastgelegd hier

                              Comment

                              Working...
                              X