Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een morgen in Horst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] een morgen in Horst


  • #2
    Re: een morgen in Horst

    Wat zware bewerking maar kan wel voor mij. Toch nog wat lensvertekening die je in LR of PS wel kan verbeteren.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: een morgen in Horst

      Mooi spiegeltje

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: een morgen in Horst

        Indd. mooie spiegeltje, maar waarom helemaal opzij geschoven?
        Op 1/3 zou ideaal geweest zijn.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: een morgen in Horst

          Jammer dat de bewerking ervoor zorgt dat lucht en weerspiegeling een overheersende rol gaat spelen.
          Voor de rest toffe plaat !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: een morgen in Horst

            Volg betreft de bewerking, vind die ook vrij zwaar, verder wel een mooie zo met die knappe reflectie..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: een morgen in Horst

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              Indd. mooie spiegeltje, maar waarom helemaal opzij geschoven?
              Op 1/3 zou ideaal geweest zijn.
              Foto is idd een beetje uit balans. Ook de vrije ruimte boven de toren, en onder de spiegel is niet gelijk.
              Zou eender de bovenkant meer ruimte laten, ipv onderaan.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: een morgen in Horst

                en zeggen dat ik 15 jaar op 800m van dit juweeltje gewoond heb. Maar in de eerste 10 jaar of zo mocht je zelfs het bos nog niet in. Dat is nu toch wel zeer hard veranderd, en zeker ten goede.

                de spiegel vind ik heel mooi, maar de foto is net iets te veel bewerkt, me dunkt. Zit daar links van het kasteel niet die lelijke witte tent, of hebben ze die ondertussen afgebroken ?
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X