Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cheat Machine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cheat Machine

    Als ik mijn Adobe player wil updaten kom ik steeds op de site van Cheap Engine terecht , is dit normaal ?
    Last edited by toerist; 18 februari 2017, 15:51. Reden: niet Machine, maar Engine
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Cheat Machine

    Please note that Adobe may include an Optional Offer to download and install additional software at the time you update Flash Player. If you do not want to accept the offer, be sure to uncheck the Optional Offer check ...

    Waarschijnlijk heb je dit niet uit gezet?

    Comment


    • #3
      Re: Cheat Machine

      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      Please note that Adobe may include an Optional Offer to download and install additional software at the time you update Flash Player. If you do not want to accept the offer, be sure to uncheck the Optional Offer check ...

      Waarschijnlijk heb je dit niet uit gezet?
      Zal nog 's zien ...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Cheat Machine

        Via omweg toch kunnen updaten , thanks !!!
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Cheat Machine

          Hoe het zit bij PC/Windows weet ik niet, maar Mac-gebruikers worden aangeraden niet te updaten via "eender welke link". Bv, je komt op een bepaalde site, en daar krijg je de mededeling dat je Adobe Flash Player verouderd is. Niet doen!
          Via System Preferences/Flash Player naar de Adobe site gaan, en zo updaten.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Cheat Machine

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Hoe het zit bij PC/Windows weet ik niet, maar Mac-gebruikers worden aangeraden niet te updaten via "eender welke link". Bv, je komt op een bepaalde site, en daar krijg je de mededeling dat je Adobe Flash Player verouderd is. Niet doen!
            Via System Preferences/Flash Player naar de Adobe site gaan, en zo updaten.
            En via die Adobe site werd ik ineens doorverwezen naar cheap engine, ttz ik had ineens een volledig bureaublad en kon niet verder dan via die (voor mij) onbekende site .
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Cheat Machine

              Nog eens gekeken en blijkbaar zie ik die site niet meer en krijg ik dit , normaal dus .
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment

              Working...
              X