Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lonely tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lonely tree


    Nog een boompje van op Madeira. Deze eens omgezet naar B&W. Vrij veel mist gehad toen we op Madeira waren. Jammer genoeg toen net niet.



    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Lonely tree

    Mooie omzetting alvast. Een klein beetje ander standpunt, maar misschien totaal niet mogelijk ter plaatse, en dan kwam die prachtige " zijtak " van de boom los van de boom in de achtergrond. Zou hem nog sterker maken vermoed ik.
    Wel een heel speciale boom met die lange zijtak.
    Ook ok dat je zelf wat lager stond om te fotograferen.
    Mag misschien wat meer naar een landschapsformaat gesneden worden, maar is gewoon persoonlijke smaak van mij.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Lonely tree

      Schitterende boom hoor en heel mooie opname ervan
      De omzetting is ook heel geslaagd

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Lonely tree

        De boom staat er mooi op , met een fraaie omzetting.
        Persoonlijk vind ik het jammer dat de zijtak op de horizon "rust".
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Lonely tree

          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Mooie omzetting alvast. Een klein beetje ander standpunt, maar misschien totaal niet mogelijk ter plaatse, en dan kwam die prachtige " zijtak " van de boom los van de boom in de achtergrond. Zou hem nog sterker maken vermoed ik.
          Toen ik hem plaatste dacht ik net hetzelfde. Maar ik zat al redelijk plat tegen de grond.
          Enige wat ik zou kunnen doen lijkt me is fotoshop er bijhalen en een deel van de achtergrond wegclonen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment

          Working...
          X