Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sun tree

    Heb lang getwijfeld of deze BD waardig is, maar benieuwd wat jullie denken...



    Last edited by SteefD; 17 februari 2017, 17:24. Reden: Resolutie link
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Sun tree

    En waarom zou deze niet BD-waardig zijn? Dit is een mooie foto. Mooie opbouw, en de zon geeft er voor mij zeker een extra diepte aan. Schoon.

    Comment


    • #3
      Re: Sun tree

      Zeker een mooie hoor..Knappe opname van deze solitaire boom..Knap belicht ook zo met die zon erboven..
      Zelf zet ik staande foto's altijd in 900px langste zijde hier, nu past het simpelweg niet op mijn scherm, en kijkt het niet zo fijn.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Sun tree

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Zeker een mooie hoor..Knappe opname van deze solitaire boom..Knap belicht ook zo met die zon erboven..
        Zelf zet ik staande foto's altijd in 900px langste zijde hier, nu past het simpelweg niet op mijn scherm, en kijkt het niet zo fijn.
        Zelfde hier, ik zet vertikale foto's op 850 px langste zijde. Het kijkt inderdaad niet aangenaam als je moet scrollen.

        Comment


        • #5
          Re: Sun tree

          mooie boom knap in beeld gebracht
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Sun tree

            interessante boomstructuur, leuk met dat wolkzonnetje, misschien een beetje te veel verscherpt ?
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Sun tree

              Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
              Zelfde hier, ik zet vertikale foto's op 850 px langste zijde. Het kijkt inderdaad niet aangenaam als je moet scrollen.
              Merci voor de tip. Heb de link aangepast nu.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Sun tree

                Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                mooie boom knap in beeld gebracht
                +1
                grt. Ria

                Comment


                • #9
                  Re: Sun tree

                  Zeker en vast mag deze hier staan, wat mij betreft een toppertje hoor
                  Redelijk zwaar bewerkt maar dat durf ikzelf ook al eens doen, komen soms verrassende resultaten uit

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sun tree

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Zeker en vast mag deze hier staan, wat mij betreft een toppertje hoor
                    Redelijk zwaar bewerkt maar dat durf ikzelf ook al eens doen, komen soms verrassende resultaten uit

                    grts
                    Sieg
                    Thanks Sieg.

                    Inderdaad redelijk wat bewerkt. Blend van 3 opnames en dan nog wat met de schuivertjes in LR gespeeld.
                    Was exact de reden waarom op twijfelde of het wel iets was.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment

                    Working...
                    X