Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

    Hallo iedereen,

    Moet overschakelen van Lr4 naar.... 6 of CC. Aan wat geven jullie de voorkeur en waarom?

  • #2
    Re: Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

    Voorkeur voor CC omdat je dan steeds de nieuwste functies krijgt EN PS, anders heb je LR alleen.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

      Hier ook voorkeur voor CC.

      Ook al ben ik in se geen fan van een abonnement systeem toch heb ik voor cc gekozen omdat je daar voor geen geld PS er bijkrijgt en in LR CC extra funcies krijgt die je in LR 6 niet zitten.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

        Zo denk ik er ook over, heb sinds enkele maanden CC.

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Voorkeur voor CC omdat je dan steeds de nieuwste functies krijgt EN PS, anders heb je LR alleen.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

          Ik geef de voorkeur aan LR6. Ik gebruik geen PS en wil daarom niet gebonden zijn aan een duur abonnement.

          Comment


          • #6
            Re: Poll : Lightroom 6 of Lightroom CC

            als je enkel lichtroom gebruikt en je camera ondersteund word met versie 6 kan je overwegen eentje te kopen. Het zal wss de laatste versie zijn die je zo kan kopen vermoed ik. Indien je slechts heel af en toe photoshop nodig hebt en je liever geen cc wil kan je desnoods ook de elements versie gebruiken.
            Ik zelf heb de cc versie (enkel ps en lr) , gebruik vrij vaak photoshop dus voor mij is het een goede deal. 12€ is zoveel als mijn gsm abo en denk dat ik ze alle twee even veel gebruik op dag basis.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment

            Working...
            X