Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V6 II AF assist light.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cactus V6 II AF assist light.

    Hallo iedereen ,
    Misschien weet iemand hier een antwoord op :
    Bij gebruik van de Cactus V6 II trigger worden blijkbaar niet elk merk/type ondersteunt om het AF assist licht te aktiveren bij het half-indrukken ( en daardoor focussen) van de camera.
    Ik heb al eens rondgeneusd op het Cactusforum en ook daar de vraag gesteld maar ik hoop hier een bevestiging of ontkenning te krijgen van mijn vraag.
    Ik heb ook alle instellingen uitgeprobeerd ,maar vang steeds bot.
    Concreet : Is er iemand die bij een Canon 80D ook de AF-beam niet gestuurd (of juist wel ) kan krijgen vanuit de camera met een Cactus V6 II in de hot-shoe ?
    De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

  • #2
    Re: Cactus V6 II AF assist light.

    Na wat rondzwervingen op het net en in het forum van Cactus zelf vermoed ik dat de firmware van de Canon 80D dit verhindert.Is dit een nieuwe trend aan het worden dat enkel nog eigen merk accessoires zullen kunnen gebruikt worden ?Met een Canon 700 D lukt het nog wel.
    De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

    Comment

    Working...
    X