Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuifeend [ update ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kuifeend [ update ]

    Wat kijken deze chagrijnig zeg..



    Origineel
    Last edited by jos82; 11 februari 2017, 19:07.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Kuifeend

    Heel mooi het wit en het zwart belicht. De kleuren zijn ook mooi.
    Ik denk wel dat hij iets afhelt naar links.

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Kuifeend

      Idd wit en zwart zeer mooi belicht jos ...

      Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Kuifeend

        Johan en Freddy bedankt voor de fijne reacties weer..

        Je hebt gelijk Johan betreft tikkeltje hellen naar links, had hem 1e instantie recht gezet op de reflectie, maar waarschijnlijk door de golfjes niet helemaal juist. Op gevoel nu recht gezet.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Kuifeend

          Top !

          Comment


          • #6
            Re: Kuifeend

            Prima vastgelegd Jos, goede belichting op deze grauwe dag
            Een nieuw genre aan het proberen Jos ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Kuifeend

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Prima vastgelegd Jos, goede belichting op deze grauwe dag
              Een nieuw genre aan het proberen Jos ?

              grts
              Sieg
              Bedankt Sieg..
              Ik wil me inderdaad wat meer gaan richten op op dit soort fotografie, ook macro wil ik dit jaar wat vaker gaan doen.
              Maakt fotografie gelijk weer een stuk afwisselender, maar landschap blijf ik zeker doen hoor.
              Ben druk aan het oefenen met de nieuwe lens, en veel aan het lezen over gedrag van de dieren en benaderingstechnieken.
              Moeilijkste is toch voor mij nog wel vogels in vlucht, vind het echt moeilijk om de focuspunt(en) op de vogel te houden laat staan de kop...Maar blijven oefenen.
              Gr,
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Kuifeend

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Bedankt Sieg..
                Ik wil me inderdaad wat meer gaan richten op op dit soort fotografie, ook macro wil ik dit jaar wat vaker gaan doen.
                Maakt fotografie gelijk weer een stuk afwisselender, maar landschap blijf ik zeker doen hoor.
                Ben druk aan het oefenen met de nieuwe lens, en veel aan het lezen over gedrag van de dieren en benaderingstechnieken.
                Moeilijkste is toch voor mij nog wel vogels in vlucht, vind het echt moeilijk om de focuspunt(en) op de vogel te houden laat staan de kop...Maar blijven oefenen.
                Gr,
                Tjah Jos, het mag niet vanzelf gaan hé anders is de lol er snel vanaf
                Je weet pas hoe moeilijk het is als je het zelf probeert, meestal lijken vluchshots toch maar een vogel in de vlucht te zijn ....
                Trouwens Je woont in ieder geval op de juiste plaats om dit genre van fotografie veel te kunnen beoefenen
                Welke lens gebruik je ?

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Kuifeend

                  Dat vluchtshots moeilijk waren dat wist ik al wel, maar ben lekker aan het oefenen.
                  Gewoon beginnen met relatief wat makkelijke vogels. Zitten veel ganzen hier, mooie vogels om op te oefenen.
                  Inderdaad heb ik in mijn omgeving behoorlijk wat plekken waar het goed fotograferen is.
                  Ik heb de nikon 200-500 F5.6 gekocht, ondanks dat het een zoomlens is zijn de 1e indrukken in ieder geval heel goed. AF zou misschien wat sneller mogen, maar als die er op zit dan blijft die wel gemakkelijk volgen.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kuifeend

                    Leuk zo,

                    Groeten,
                    Raf
                    Instagram

                    Comment

                    Working...
                    X