Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Teuven

    Graag jullie ongezouten mening, landschap fotografeer ik niet vaak dus nog veel te leren zeker qua bewerking!
    Alvast bedankt! Groetjes Katrien

    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Teuven

    Mooi landschap, Katrien. Alles onder controle met deze plaat.
    Voor mij "schuurt" alleen de compo wat. Het gaat denk ik,om het mooie sneeuwlandschap, maar je stuurt ons lang de de draad het bos in.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Teuven

      Volg Johan1956 wat betreft de compo, had ook dergelijk gevoel bij het bekijken van deze foto.
      Voor de rest wel een mooi natuurlijk kader van het landschap.
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Teuven

        Volg alle bovenstaande...Zeker een zeer mooi landschap, welke je ook op een hele mooie manier hebt gefotografeerd..Het idee achter de compo is ook heel goed, er is duidelijk over nagedacht..
        Het pad en draad laat je naar rechts kijken, terwijl links het mooie landschap is.

        Ben hier iets Kritischer dan op Flickr merk je wel Katrien.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Teuven

          Bedankt voor jullie reactie, zal er zeker id toekomst rekening mee houden
          @ Jos, ja maar hier vraag ik erom ook, zo leer men er iets uit hé! Dat is de bedoeling vind ik

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Teuven

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Volg alle bovenstaande...Zeker een zeer mooi landschap, welke je ook op een hele mooie manier hebt gefotografeerd..Het idee achter de compo is ook heel goed, er is duidelijk over nagedacht..
            Het pad en draad laat je naar rechts kijken, terwijl links het mooie landschap is.

            Ben hier iets Kritischer dan op Flickr merk je wel Katrien.
            heb het ook gezien, goe bezig Jos, haha.

            maar ik denk dat je gelijk hebt. het sneeuwlandschapje in de verte en het paadje zijn eigenlijk twee foto's. Het zou misschien wel gelukt zijn als er ook een toets sneeuw op het pad gelegen had. Of als de grote witte vlakte links iets minder egaal zou geweest zijn.
            landschapjes fotograferen is net iets moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt he...
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Teuven

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              heb het ook gezien, goe bezig Jos, haha.

              maar ik denk dat je gelijk hebt. het sneeuwlandschapje in de verte en het paadje zijn eigenlijk twee foto's. Het zou misschien wel gelukt zijn als er ook een toets sneeuw op het pad gelegen had. Of als de grote witte vlakte links iets minder egaal zou geweest zijn.
              landschapjes fotograferen is net iets moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt he...
              Ja Pieter, ik heb nog nooit landschapsfotografie onderschat...in tegendeel ik heb daar er een ferme bewondering voor! En ik weet ook dat ik het nooit onder de knie zal hebben zoals jullie, ik zal mij tevreden stellen met jullie prachtplaatjes te blijven bewonderen en proberen te stelen met mijn ogen
              Allemaal bedankt voor jullie opbouwende comment!

              Groetjes Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Teuven

                Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                Ja Pieter, ik heb nog nooit landschapsfotografie onderschat...in tegendeel ik heb daar er een ferme bewondering voor! En ik weet ook dat ik het nooit onder de knie zal hebben zoals jullie, ik zal mij tevreden stellen met jullie prachtplaatjes te blijven bewonderen en proberen te stelen met mijn ogen
                Allemaal bedankt voor jullie opbouwende comment!

                Groetjes Katrien
                Onderschat jezelf niet, Katrien. Op jou veelzijdigheid zijn wij (ik in ieder geval) best jaloers.
                En zeker hier plaatsen, want hier hoor je het goede , maar ook wat er te verbeteren valt.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Teuven

                  Eigenlijk twee opnames in één verwerkt, zeker niet verkeerd maar het kijkt wat moeilijker

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Teuven

                    Ik sluit mij aan bij Siegs commentaar !
                    Zeker niet bang zijn dat hier te tonen want het is wel een mooi beeld
                    en wie weet wat heb je van ie omgeving nog in petto ?
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Teuven

                      Allemaal bedankt voor jullie opbouwende kritiek, zal het zeker meenemen!

                      Groetjes Katrien
                      Groetjes Katrien
                      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                      Comment

                      Working...
                      X