Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verstoppertje ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] verstoppertje ...


    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: verstoppertje ...

    Heel mooi, sfeervol plaatje.
    Voor mij mag er een stukje van de rechterkant af, maar wel de landscape uitsnede behouden.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: verstoppertje ...

      Weer een mooie plaat, maar ook voor mij ligt het zwaartepunt van de foto te veel naar links door het te lege rechtervlak.

      Comment


      • #4
        Re: verstoppertje ...

        mooi,
        Voor mij mag er rechts ook wat vanaf.
        Ik zou aan de lucht niet tornen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: verstoppertje ...

          Prachtig sfeerbeeld waarbij alles zich situeert aan de linkse kant
          Normaal hou ik wel van lege ruimtes in een opname maar bij deze vind ik het geen meerwaarde, waarom weet ik niet
          Misschien omdat het paard niet die lege ruimte inkijkt ....

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: verstoppertje ...

            Mooi sfeerbeeld. Wel wat ruis te zien.maar dat is misschien mij aversie tegen ruis.
            We zien helaas geen metagegevens, maar ik zou bijna denken dat de foto teveel opgelicht is. (beter andersom, i.v.m. ruis)
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: verstoppertje ...

              Dit is ook weer een heel mooi sfeerbeeld..Goed bezig..
              Stukje rechts eraf kan ik ook wel in meegaan.

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooi sfeerbeeld. Wel wat ruis te zien.maar dat is misschien mij aversie tegen ruis.
              De ruis die ik zie is voornamelijk kleurruis, gezien de foto al heel weinig kleur bevat zou omzetten naar zwart-wit best een optie zijn.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: verstoppertje ...

                RBOOM,appendix,Frakske,Sieg, Johan1956,jos82

                Allen bedankt om even tijd te nemen om jullie visie neer te schrijven bij dit beeld.
                Lege ruimte wegnemen rechts zou een optie kunnen zijn, maar dan verlies ik sowieso een stuk lucht of een stuk ondergrond waardoor ik persoonlijk het beeld dan minder krachtig vind.
                Links was er ook niets meer te beleven, vandaar dat er links ook niet meer ruimte is.
                Omzetten naar zw deed ik ook even, maar dit gaf voor mij geen denderend resultaat.

                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment


                • #9
                  Re: verstoppertje ...

                  een mens zou paardentaal moeten kunnen spreken (draaidt junder ne kjie omme, wej)

                  ik had vandaag vier ezels in het vizier, maar ze wilden ook niet echt doen wat ik zei (ben nochtans volgens sommigen die het niet kunnen weten nen nezel, dus ik zou de taal machtig moeten zijn)...


                  ik zou op je foto eventueel durven de paardjes iets donkerder te maken, of het toch eens proberen. Misschien trekt het op niets hoor, maar het idee floepte door mijn kop.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: verstoppertje ...

                    Bovenal een heel mooi sfeerbeeld en knap "gebruik gemaakt van de mist" .

                    Ik denk ook dat het geheel krachtiger kan worden door rechts een deel te croppen.
                    Een volledige zwart-witversie of en erg gedesatureerde versie zou imho ook best kunnen.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment

                    Working...
                    X