Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion ?

    Waarschijnlijk zijn de supportersplaatsen ver van het veld gezien er nog een looppiste tussenzit en met een 70-200mm lens op fullframe nogal ver
    Foto's nemen mag daar neem ik aan en fotozak (compacte holster) waarschijnlijk verboden?
    Vorige keer in een ander voetbalstadion zeiden ze enkel camera met riem rond de schouder...

  • #2
    Re: Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion

    Al het geschut bekeken van die beroepsfotografen aan de zijlijn?
    En met zo'n kanon op uw Canon tussen de supporters gaan staan?
    Zegt toch genoeg zeker?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion

      Met 200mm op voetbalveld kan je niks doen tenzij je overzichtsfoto's of een groepsfoto wil maken van de ploeg.

      Voetbalfotografen hebben meestal 500mm en meer ter beschikking, en geloof maar dat ze stevig croppen voor de foto's die in de gazet komen.

      Comment


      • #4
        Re: Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion

        Met 200mm zal je niet veel kunnen doen als je tussen de supporters zit, en ik vermoed dat ze ook daar (zoals op de meeste plaatsen tegenwoordig) liever hebben dat je zo weinig mogelijk spullen mee naar binnen neemt.
        Ik denk dat je met een redelijk compacte camera met een groot zoombereik meer mogelijkheden hebt (sommige van die camera's hebben een extreem zoombereik), maar als er weinig licht is, dan kan je daar ook niet zoveel mee doen voor actiefotografie.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Al iemand voetbalfoto's genomen tijdens een match in het Koning Boudewijnstadion

          Welja het was voor overzichtshots van duels, nu doe ik dit ook met wat croppen vanuit de tribune aan één kant achter de goal (valt echt mee).
          Het is niet de bedoeling om met een 500/600mm ofzo te werken, is gewoon als hobby.

          Tenzij bij een overwinning komen de spelers dichter bij de supporters om hen te begroeten, dan kan ik wel wat meer portret close-ups nemen.
          Weet niet hoe dicht ze precies bij de supporters kunnen in het Koning Boudewijnstadion

          Comment

          Working...
          X