Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St Michael’s Mount + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] St Michael’s Mount + update

    Een obligaat plaatje, maar ik hoop door de sluitertijd er nog iets interessants van te hebben kunnen maken.

    St Michael’s Mount.


    Update.


    Bedankt voor het kijken.
    Last edited by Johan1956; 4 februari 2017, 15:58.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: St Michael’s Mount

    Ik zou er nog wat lucht afcroppen om het pano-gevoel te forceren. Staat nog op mijn to do list want het menselijk oog staat boven iedere foto toch?

    Comment


    • #3
      Re: St Michael’s Mount

      Prachtig en als naar gewoonte zeer verzorgd
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: St Michael’s Mount

        In eerste instantie dacht ik dat er iets mis was met de scherpte maar toen zag ik het rotsje in de voorgrond en las ik je bijhorende commentaar
        Maakt het beeld boeiend en origineel voor mij.
        Groeten, Marchristan.

        Comment


        • #5
          Re: St Michael’s Mount

          Mooi en origineel in beeld gezet
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: St Michael’s Mount

            Knappe compo
            had natuurlijk mooier geweest met een sunset of sunrise, maar mag er zo ook zijn hoor.
            Ik volg ivm de crop en het pano-gevoel
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: St Michael’s Mount

              Ik vind 'm dan weer mooi zoals hij is, de compo vind ik eigenlijk perfect
              Volgens mij zou deze het ook goed doen in zw-wt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: St Michael’s Mount

                Inderdaad interessante plaat ... en ook heel mooi !

                mvg
                Philip
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: St Michael’s Mount

                  verzorgd op technisch en compositorisch vlak. zoals we van je gewend zijn !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: St Michael’s Mount

                    Mooi beeld van de Mount zelf.
                    Voor mij persoonlijk zou er nu net iets meer mogen gespeeld zijn met de sluitertijd voor het effect van het water, maar is persoonlijke smaak.
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: St Michael’s Mount

                      Wat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)
                      Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                      Voor mij persoonlijk zou er nu net iets meer mogen gespeeld zijn met de sluitertijd voor het effect van het water, maar is persoonlijke smaak.
                      deka
                      Bedankt voor alle commentaren.
                      Voor de liefhebbers een stuk lucht afgesneden.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: St Michael’s Mount

                        [QUOTE=Johan1956;4530176]Wat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)

                        Persoonlijk zou ik hem dan nog wat langer genomen hebben, zodat je nog meer het effect van het ' zijdeachtig " water zou krijgen.
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                        Comment


                        • #13
                          Re: St Michael’s Mount

                          Up voor mij ook beter omdat er in de lucht weinig te beleven valt.
                          Vind hier vooral het contrast tussen de scherpte v/d 'berg' en het spelen met de sluitertijd een meerwaarde.
                          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: St Michael’s Mount

                            [QUOTE=deka;4530189]
                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Wat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)

                            Persoonlijk zou ik hem dan nog wat langer genomen hebben, zodat je nog meer het effect van het ' zijdeachtig " water zou krijgen.
                            deka
                            Bedankt voor je snelle reactie en het meedenken. We zullen het niet meer te weten komen, maar ik denk dat de doorzichtbaarheid van het water een stuk minder geworden zou zijn. En dat vind ik nu mooi.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: St Michael’s Mount

                              [QUOTE=Johan1956;4530199]
                              Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                              Bedankt voor je snelle reactie en het meedenken. We zullen het niet meer te weten komen, maar ik denk dat de doorzichtbaarheid van het water een stuk minder geworden zou zijn. En dat vind ik nu mooi.
                              Ja, zou inderdaad wel kunnen dat het water wat minder doorzichtig wordt. Teruggaan zal geen optie zijn
                              deka
                              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                              Comment

                              Working...
                              X