Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Žingeyrakirkja church

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Žingeyrakirkja church





    1/500s - F5.6 - ISO200 - 200mm

    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Žingeyrakirkja church

    ik twijfel. het licht vind ik machtig, op dat gras, en dan een eerste band in de lucht en dan een tweede er boven. het licht op het kerkje vind ik ook zalig, de wapperende vlag juist knal op juiste moment. super.

    de kleur van de vlag gaat goed samen met de bloemetjes, maar - en hier komt de twijfel - de bloemetjes zijn me niet scherp genoeg tov de rest. En, als je de foto zou nemen zonder de bloemetjes, dan gaat de magie van de foto wat verloren en krijg je een klassiek wat saai dingetje (vrees ik). FWIW, uiteraard.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Žingeyrakirkja church

      Voor mij zorgt net deze voorgrond dan weer voor de diepte in de opname
      Tevens wordt de opname ermee ook interessanter
      Dus voor mij geslaagd al zou een reepje van de lucht eraf het ook nog goed doen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Žingeyrakirkja church

        Heel mooi gedaan. De kleurrijke voorgrond contrasteert heel mooi met de rest van de foto.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Žingeyrakirkja church

          Heel mooi … zeker die onscherpe voorgrond spreekt mij enorm aan


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Žingeyrakirkja church

            Bedankt voor de reacties... de meningen zijn precies een beetje verdeeld.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Žingeyrakirkja church

              Deze kan me bekoren. Wat in de aandachtszone moet zitten, zit er mede door het scherptespel ook in.
              Voorgrond meenemen op de manier zoals je het nu deed vind ik ook meer dan kunnen.
              Ook mooie combinatie van kleurenpalet.
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment

              Working...
              X