Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photologo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photologo

    Goede avond,

    Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een "handgemaakte "handtekening bij photologo.com?
    Op hun site ziet het er alvast erg mooi uit.
    Mijn vraag gaat dus niet over het nut, de zin of de onzin van zulk een handtekening, dat moet iedereen voor zich uitmaken denk ik.
    Ervaringen met levertermijn, afwerking ed zijn erg welkom.
    Dank

  • #2
    Re: Photologo

    photologo.com bestaat niet

    Comment


    • #3
      Re: Photologo

      Mijn excuses, jullie hebben gelijk.

      Comment


      • #4
        Re: Photologo

        Photologo is inderdaad op het ogenblik een hype, ik volg dit draadje mee want ik ben ook wel benieuw naar ervaringen hiermee

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Photologo

          Een beetje zoeken op het net en je vind behoorlijk wat sites waar je Logo´s kan laten ontwerpen.
          Ze tonen dan een preview voor je tot betalen moet overgaan.
          Niemand houd u tegen die preview te rippen

          Comment


          • #6
            Re: Photologo

            Wanneer je creatief bent dan ontwerp je een fotologo zelf.

            Comment


            • #7
              Re: Photologo

              Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Wanneer je creatief bent dan ontwerp je een fotologo zelf.
              Ik geef je geen ongelijk maar niet iedereen is voldoende creatief in de sector grafisch ontwerp.
              Zelf ben ik daar ook geen genie in trouwens. Ik laat zoiets liever over aan mensen die daar school voor gelopen hebben.

              Comment


              • #8
                Re: Photologo

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Ik geef je geen ongelijk maar niet iedereen is voldoende creatief in de sector grafisch ontwerp.
                Zelf ben ik daar ook geen genie in trouwens. Ik laat zoiets liever over aan mensen die daar school voor gelopen hebben.
                Er zijn er hier velen die foto's nemen en ook geen school gelopen hebben en schitterende zaken maken.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’ętre heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Photologo

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  Er zijn er hier velen die foto's nemen en ook geen school gelopen hebben en schitterende zaken maken.
                  Inderdaad: je moet er gewoon aan beginnen en dan ontdek je vaak dat je meer kunt dan dat je voor mogelijk hield en zo'n logo is ook nog iets echt van jezelf in de plaats van een gekocht sjabloon.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photologo

                    Mijn vraag gaat dus niet over het nut, de zin of de onzin van zulk een handtekening, dat moet iedereen voor zich uitmaken denk ik.
                    Ervaringen met levertermijn, afwerking ed zijn erg welkom
                    .
                    Even terug naar mijn oorspronkelijke vraag

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photologo

                      Oorspronkelijk geplaatst door Guce Bekijk bericht
                      .
                      Even terug naar mijn oorspronkelijke vraag
                      Ik heb geen ervaring met levertermijnen noch afwerking omdat al de logo's die ik nodig (gehad) heb voor mij en mijn bedrijfje altijd zelf maak.

                      Mijn handtekening zou ik trouwens nooit op het web gooien. En daar heb ik goede redenen voor.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photologo

                        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                        Ik geef je geen ongelijk maar niet iedereen is voldoende creatief in de sector grafisch ontwerp.
                        Zelf ben ik daar ook geen genie in trouwens. Ik laat zoiets liever over aan mensen die daar school voor gelopen hebben.
                        Voor veel jobs in de grafische sector is het echter wel een vereiste om creatief te zijn.

                        Enfin, ik bedoel dan jobs ŕ la: ontwerpers, designers, fotografen, tekenaars,.... niet de boekhouder van dat bedrijf.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Photologo

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

                          Mijn handtekening zou ik trouwens nooit op het web gooien. En daar heb ik goede redenen voor.
                          Beste Albert, jouw handtekening op dit forum stáát reeds op het weg, en luidt:

                          "Je kunt de problemen in het leven niet oplossen met dezelfde soort gedachten als die waarmee die problemen in leven zijn geroepen."
                          Albert Einstein

                          Comment


                          • #14
                            Re: Photologo

                            Dank aan allen voor de suggesties, opmerkingen en bedenkingen.
                            Ik heb ondertussen mijn fotologo besteld en wacht in spanning af.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Photologo

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Beste Albert, jouw handtekening op dit forum stáát reeds op het weg, en luidt:

                              "Je kunt de problemen in het leven niet oplossen met dezelfde soort gedachten als die waarmee die problemen in leven zijn geroepen."
                              Albert Einstein
                              Ja! Maar dat is niet mijn echte handtekening. Dat is een handtekening die geplagieerd is door Skitch!

                              getekend : jouw vriend Albert.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment

                              Working...
                              X