Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mandy op Cambo (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mandy op Cambo (3)



    Mandy photoshoot met Cambo 5x7 inch, Hermagis Petzvallens, Ilford Multigrade negative-paper, scan Epson V700.
    Bedankt voor het kijken, Henk
    (de beide andere van deze serie op de andere jullie wel bekende forums - kom je daar ook een keer - en op mijn pbase)
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Mandy op Cambo (3)

    er weer boenk op!

    Comment


    • #3
      Re: Mandy op Cambo (3)

      heel mooi
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Mandy op Cambo (3)

        Knap werk Henk!
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Mandy op Cambo (3)

          Heel knap weeral, mooie beetje onzekere uitdrukking van je model.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Mandy op Cambo (3)

            Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
            Heel knap weeral, mooie beetje onzekere uitdrukking van je model.
            Ja, deze opname was een beetje onwennig voor haar en ik heb haar het verschil in gezichtsuitdrukking tussen de andere foto's en deze ook laten zien. (negatieven in spoelbak, iphone foto, omkeren in PS-express...).
            Eigenlijk ben ik er wel blij mee, het drukt een stukje onbevangenheid en onzekerheid uit. Een tweede sessie zou op dit punt wel eens tegen kunnen vallen. Maar Mandy is wel blij met de hele serie (voorzover al klaar).
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Mandy op Cambo (3)

              Prachtig deze!
              Ik vind deze nog mooier dan een andere uit de zelfde reeks die op ander plaatsen te zien is.

              Comment


              • #8
                Re: Mandy op Cambo (3)

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Prachtig deze!
                Ik vind deze nog mooier dan een andere uit de zelfde reeks die op ander plaatsen te zien is.
                Ik heb een beetje de voorkeur van forumleden proberen in te schatten. Ben benieuwd welke reacties er komen op nummer vier, zo direct hier te plaatsen Mandy (4)...
                Overigens zijn ze altijd te bekijken op mijn pbase want daar komen de links vandaan.
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment

                Working...
                X