Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cliffs of Moher

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cliffs of Moher


  • #2
    Re: Cliffs of Moher

    Nota bij de plaatsing.
    Deze is een foto uit een serie ivm Ierland.
    Bij vrienden en op bepaalde ( beginners)fora kreeg deze niet de reacties die ik verwachtte. Misschien is het gevoelsmatig, maar deze pakte me enorm ( beetje thema "hoop" )
    Omdat hier wat meer gevorderden langskomen had ik graag ook jullie ongezouten mening.
    Is ie echt slecht of zit er perspectief in.
    Indien goed/slecht, ook graag een klein woordje ter motivatie.
    Hartelijk dank op voorhand voor de reacties

    Comment


    • #3
      Re: Cliffs of Moher

      Ik vind de sfeer wel mooi maar de rotsen misschien iets te donker, komt een beetje zwaar over in compositie maar qua sfeer vind ik hem zeker geslaagd. Je hebt trouwens nog mooie foto's staan op photobucket. Ik betwijfel echter de kwaliteit van Photobucket en vraag mij af of je niet beter bent met bijv. Flickr om up te loaden.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Cliffs of Moher

        Wat mij betreft is de foto niet te donker.
        De mistroostige sfeer die er hangt wordt door de foto en de passende bewerking goed meegegeven.

        Ik vind hem dus mooi zoals hij nu is en zou er niets meer aan veranderen.

        Mvg.,
        Smets84.

        Comment


        • #5
          Re: Cliffs of Moher

          ik zie er niet echt het tema "hoop" in.

          eerder iets donkerduisterdreigends. Wel een geslaagde foto voor mijn part.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Cliffs of Moher

            Voor mij zeker geslaagd en met een mooie toning afgewerkt
            Overal nog voldoende detail en inderdaad een duister sfeertje

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Cliffs of Moher

              Thx allen voor de hoopgevende comments. Ligt een beetje in het gevoel dat ik erbij had.
              het "hoop" thema haalde ik uit de duistere sfeer terwijl er aan de "einder" toch nog altijd een sprankeltje licht te vinden is. Maar zoals ik zei, misschien een te gevoelige foto.

              Wat photobucket betreft is het misschien raadzaam eens andere mogelijkheden te overlopen, waarbij flickr op nr1 staat. Photobucket is enorm traag als je niet meer geabonneerd bent en lastig om werken.
              Zal er dus zeker eens over nadenken.
              Trouwens bedankt voor het compliment Evelyn ( ivm andere fotos )

              Comment


              • #8
                Re: Cliffs of Moher

                Ik vind het ook wel wat hebben..Het contrast in de foto vind ik mooi zo met die lichtval op het water ook..
                Heb hem eens ingeladen, door wat dodge en burn op de rotspartij toe te passen, en het licht op het water ietsjes te versterken word die nog krachtiger..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Cliffs of Moher

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                  Ik vind het ook wel wat hebben..Het contrast in de foto vind ik mooi zo met die lichtval op het water ook..
                  Heb hem eens ingeladen, door wat dodge en burn op de rotspartij toe te passen, en het licht op het water ietsjes te versterken word die nog krachtiger..
                  Als je de tips van Jos ter harte neemt wordt dat heel wat beter denk ik ook
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cliffs of Moher

                    Zeker een sfeervolle plaat met een mooi contrast.
                    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cliffs of Moher

                      ga ik eens proberen, thx

                      Comment

                      Working...
                      X