Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zweefsprong.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zweefsprong.

    Opname gemaakt tijdens het ballet „De schone slaapster” van op mijn zitplaats.


    ISO: 5000
    f:5,6
    78mm
    1/1600






    Veel kijkplezier
    Suske

  • #2
    Re: Zweefsprong.

    Ik vind de compo niet zo goed, hij zit aan de verkeerde kant in het beeld. Voor mij zit het licht ook op de verkeerde plaats (de benen) en het hoofd lijkt niet scherp wat me verwonderd met die sluitertijd. ik denk dat ik voor andere instellingen zou gaan iso 2500 en 1/800.

    Comment


    • #3
      Re: Zweefsprong.

      suske, je bent nog aan het nagenieten, maar wij zien enkel deze foto, en die zegt niet genoeg.
      ander en beter, jij kan dat.

      Groetjes
      Renske

      Comment


      • #4
        Re: Zweefsprong.

        Een moment gevangen - maar voor neutrale kijkers is het niet duidelijk hoe die daar in de lucht komt te hangen.
        Om hoog gegooid, gesprongen ... ?
        Een ruimere cadrage had wellicht meer getoond - en ook niet de personen in de achtergrond doormidden gesneden
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Zweefsprong.

          Misschien niet allemaal duidelijk hoe die persoon daar zo gekomen is maar mij maakt dat niet zo veel uit, ik vind het wel een prachtige en boeiende foto met mooie contrasten
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Zweefsprong.

            Bedankt voor de reacties. Het is een van de sterdansers die enkele acrobatische sprongen uitvoert en op dat ogenblik moet men onmiddellijk afdrukken of de scene is weg. Het duurt een fractie van een seconde.
            Mvg Suske

            Comment

            Working...
            X