Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zus van Richell

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De zus van Richell



    Twee dames in de studio, erg verschillend dus ook op verschillende manier op de Cambo-'plaat' gezet. Hier Esmee, de lady met zoveel krulletjes dat je niet uitgeteld raakt...
    groeten, Henk
    Last edited by Henk47; 28 januari 2017, 19:24.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: De zus van Richell

    Hehe en weer ging het mis om een plaat hier te tonen. Ligt waarschijnlijk aan de notebook waar ik het op doe... Excuus alle 29 bd'ers die niets zagen...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: De zus van Richell

      sterk, leuke scherpte diepte ook.
      voor mij mag er boven aan nog wat van de achtergrond af, net boven haar prachtige krulletjes. dan vind ik de ogen sterker staan, maar zoals ik al schreef is dit mss persoonlijke smaak.
      net als de toning, vind ze wel mooi maar die ogen en tanden worden er wat geel van. nu weet ik niet aangezien je met een cambo werkt of je die kan bijpassen?

      Grtz
      Renske

      Comment


      • #4
        Re: De zus van Richell

        Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        sterk, leuke scherpte diepte ook.
        voor mij mag er boven aan nog wat van de achtergrond af, net boven haar prachtige krulletjes. dan vind ik de ogen sterker staan, maar zoals ik al schreef is dit mss persoonlijke smaak.
        net als de toning, vind ze wel mooi maar die ogen en tanden worden er wat geel van. nu weet ik niet aangezien je met een cambo werkt of je die kan bijpassen?

        Grtz
        Renske
        Na het scannen kan er wat kleur in het bestand zitten, maar dat is veranderlijk. Ik zet eerst om in grijstinten, daarna terug naar rgb en voeg ik de toning toe.
        Er zou aan de bovenkant wat af kúnnen, maar dan zou er aan de onderkant ook iets af moéten, en ik heb nu eenmaal niet voor een vierkante presentatie gekozen.
        groeten Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: De zus van Richell

          Hele mooie henk. Volg bluespics, mag net wat krapper. Dat zwart beneden waar alles uit lijkt te komen vind ik net zo mooi. Beeldje!
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #6
            Re: De zus van Richell

            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            Hele mooie henk. Volg bluespics, mag net wat krapper. Dat zwart beneden waar alles uit lijkt te komen vind ik net zo mooi. Beeldje!
            Okee komt er aan...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: De zus van Richell

              Mooi maar vind de scherpte hier een beetje te soft
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: De zus van Richell

                mooi plaatje met warme monochrome tinten

                Comment


                • #9
                  Re: De zus van Richell

                  handen onder haar hoofd, veel gepoederd
                  Tja het zal wel "Art" zijn.
                  Maar in ieder geval is deze foto mooier dan die veel te bleke portretten van baby en kinderhoofdjesdie die ook op dit (mensen)onderdeel vaak gepost worden.

                  Comment

                  Working...
                  X