Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kris & Jerry

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kris & Jerry







    Last edited by Laurens; 27 januari 2017, 22:41. Reden: 1 foto achter linkje

  • #2
    Re: Kris & Jerry

    De gezichten zijn hier spijtig genoeg helemaal platgeflitst
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Kris & Jerry

      ivm flits ik volg,grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Kris & Jerry

        Voorkeur voor 1. Daar is de flits toch wat minder hard en kan misschien in de gezichten nog wat gedempt worden. De man rechts (Jerry?) had niet echt het ideale hemd aan voor deze achtergrond in de z/w foto's
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Kris & Jerry

          Je modellen verder van de achtergrond plaatsen en een groter (klein getal) diafragma gebruiken dan zou je achtergrond waziger zijn. Dat oogt rustiger en is minder druk en de personen komen zo ook meer los van de achtergrond,
          Grt. Ria

          Comment


          • #6
            Re: Kris & Jerry

            Als je een losse flitser hebt gebruikt, leer dan eerst hem off camera te gebruiken, no offense maar deze foto's zijn niet ok. Flitsen is een leerproces en veel oefenen is de boodschap. Als je je interne flits gebruikt hebt, nee gebruik die niet want die is niet goed. Je kan best een reportageflitser op een statief zetten en een parapluutje gebruiken, daar doe je echt al heel veel mee en dat kost je alles tesamen een 100 euro.

            Verder, zeker je modellen verder van de achtergrond plaatsen zodat die donkerder wordt en minder zichtbaar.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Kris & Jerry

              Vraag me af of het hier echt nodig was om te flitsen ...
              Achtergrond werd al meermaals aangehaald. Was er geen mogelijkheid om een andere neutralere achtergrond te kiezen ? Doordat de kledij van één van de heren nogal druk is, zou ik kiezen voor een andere achtergrond.
              Nu, ik weet niet hoeveel tijd er was om dit beeld te maken, misschien moest het allemaal wel super snel gaan en was er weinig keuze voor een andere achtergrond.
              De heren op zich hadden er zo te zien wel zin in. Misschien nog eens een nieuw rondje doen ?
              Omzettingen naar " zw" vind ik persoonlijk iets minder. Nu, de bewerking ligt in handen van de fotograaf en is een eigenheid van de fotograaf.
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: Kris & Jerry

                Moderator Note: Maximaal drie foto's in een draadje, dus die laatste is achter een linkje gezet
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #9
                  Re: Kris & Jerry

                  Alle commentaar van jullie zijn terecht. Daaruit leer ik veel.
                  Mvg

                  Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 4 met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kris & Jerry

                    ik zou ook eens echt zw/w omzetting proberen want het kleurtje dat hun gezicht heeft in de omzetting is wat ziekelijk
                    En als je iets verder bent eventjes op de details letten en je onderwerp er discreet op wijzen dat hij een vestimentair probleempje heeft op de eerste foto
                    Last edited by Lazy Charles; 28 januari 2017, 13:36. Reden: aanvulling
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment

                    Working...
                    X