Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tattoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Tattoo

    Ben benieuwd hoe dit over komt.


  • #2
    Re: Tattoo

    De foto komt goed over, dat een jonge vrouw zich zo laat arrangeren niet.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Tattoo

      Mooie opzet, het effectlicht op de achtergrond doet me minder.
      Werkelijk prachtig uitgevoerde tattoo die op deze manier 'goed uit de verf komt'. Like!
      Persoonlijke meningen over al dan niet keuze voor tattoo's op je lichaam passen mijns inziens niet op dit forum. Ik heb dat helaas ook op andere forums op mijn foto's moeten ervaren. Laten we het bij de fotografie houden!
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Tattoo

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Persoonlijke meningen over al dan niet keuze voor tattoo's op je lichaam passen mijns inziens niet op dit forum. Ik heb dat helaas ook op andere forums op mijn foto's moeten ervaren. Laten we het bij de fotografie houden!
        Zullen we daar binnen 20 jaar eens even op terugkomen?
        De achtergrond is anders wel mooi, een andere optiek moet ook kunnen, toch?
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Tattoo

          Dank voor jullie meningen en ik kan mij indenken dat de tattoo enige reacties kan gaan uitlokken maar als iedereen dit gaat doen dan gaat het niet meer over fotografie maar over de tattoo.
          Dus graag uw mening over de fotografie en niet over de tattoo anders had ik dit wel op een tattoo forum geplaatst.

          Comment


          • #6
            Re: Tattoo

            Misschien sla ik de bal volledig mis, maar als de tattoo het onderwerp van de foto is zou ik die meer "in de verf zetten". Het rechtse deel staat in de schaduw en het linkse deel aan de schouder heeft teveel licht.
            Ik zou ook onderaan nog een stukje afsnijden of het model haar broek een beetje laten optrekken

            mvg
            Philip
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Tattoo

              Kijk, hier heb ik wat aan
              Ik wilde het qua lichtval spannend houden en de kop van de draak vond ik het belangrijks vandaar dat dat gedeelte meer licht vangt.
              Het model iets meer naar links laten draaien voor een egale lichtval van de tattoo was ook niet mooi omdat je dan weer een stuk borst kreeg te zien.
              De tattoo gaat ver naar beneden en vandaar ook dat de broek iets te ver naar beneden is gegaan

              Comment


              • #8
                Re: Tattoo

                Puur op intuïtie zou ik zeggen om een crème of een speciale make-up op de rug aan te brengen om de reflectie van het licht te minderen.
                De saturatie van de tattoo mag voor mij lichtjes opgetrokken worden. Aziatische draken zijn toch vaak héél kleurrijk.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Tattoo

                  Leuk dat je dit opvalt die reflectie want daar zat ik eigenlijk op te wachten
                  De reflectie die je ziet komt van water uit een plantenspuit en het model was ook ingevet met een babyolieachtig iets. Misschien had ik een polarfilter moeten gebruiken of ander soort vet?
                  De saturatie van de tattoo hab ik al in zijn geheel iets opgetrokken en dat is dit resultaat.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tattoo

                    knap in beeld gebracht - heel mooi belicht
                    Mocht bovenaan iets ruimer (het haar is aangesneden)
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tattoo

                      Past zo op een cover van een Tattoo book top !!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tattoo

                        Mooi.

                        Door dat zwarte broekje lijkt haar torso te zweven in de lucht, dat stoort mij ook een beetje.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tattoo

                          Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                          Mooi.

                          Door dat zwarte broekje lijkt haar torso te zweven in de lucht, dat stoort mij ook een beetje.
                          Daar heb je een punt wat het broekje betreft

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tattoo

                            Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
                            De tattoo gaat ver naar beneden en vandaar ook dat de broek iets te ver naar beneden is gegaan
                            De tatoo komt zelfs lager, en nu zie je dat ze in de broek verdwijnt,
                            Als je de foto bijknipt tot boven de broek, dan stopt de tatoo in het niets.
                            Dus ik vind het goed zoals het is, de broek is ook geen zware vlek, er zit structuur in , vooral aan de linker kant.

                            Leuk dat je dit opvalt die reflectie want daar zat ik eigenlijk op te wachten
                            De reflectie die je ziet komt van water uit een plantenspuit en het model was ook ingevet met een babyolieachtig iets. Misschien had ik een polarfilter moeten gebruiken of ander soort vet?
                            De saturatie van de tattoo hab ik al in zijn geheel iets opgetrokken en dat is dit resultaat.
                            Aan het rechter schouderblad lopen druppels naar beneden, beetje teveel met de plantenspuit gewerkt ;-)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tattoo

                              ik zou in de toekomst ook de verwarming enkele graden hoger draaien bij dit soort schoots of heb ik het mis als ik een kippenhuid denk te zien...

                              Comment

                              Working...
                              X