Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colours

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Colours

    Eén van de voordelen van een voertuig is dat je heel dichtbij alle vogels geraakt…grijskopijsvogel in Meru National Park, Kenia.

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Colours

    Dat voordeel heb je dan toch niet hier hoor Ingrid, als ze hier een voertuig traag zien rijden vliegen ze al weg
    Zal ook eens een reisje moeten maken, nog nooit geen vogels buiten nederland of belgië vastgelegd ...

    In ieder geval een hele mooie opname en wat een prachtige kleuren heeft deze vogel
    Persoonlijk vind ik het blaadje ervoor wat spijtig, maar da's kwestie van smaak hé

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Colours

      Dank voor je commentaar, Sieg. De dieren zijn daar in Meru allerminst gewend aan voertuigen, dus daar kan het niet aan liggen. Misschien zijn ze wat meer relax door de fijne temperaturen en het Afrikaanse ritme - uiteraard is langzaam benaderen en uitbollen de boodschap. Anders gaan ze inderdaad vliegen. En de ene soort is al wat schuwer dan de andere. Maar de Afrikaanse ijsvogel is daar dus ondanks zijn naam blijkbaar wat meer op zijn gemak

      Ik hou persoonlijk wel van wat vage vegetatie op de voorgrond, maar ik weet dat dat kwestie van smaak is.

      Grt, Ingrid.
      Ingrid Vekemans Photography
      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
      http://www.ingridvekemans.com

      Comment


      • #4
        Re: Colours

        Een beetje pech met dat blaadje voor zijn staart maar verder toch wel een heel mooie opname

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: Colours

          mooie foto hoor!
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #6
            Re: Colours

            knappe plaat!!

            Comment

            Working...
            X