Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jana

    niet alleen leiders...



    alvast bedankt voor het kijken
    Groetjes
    Renske

  • #2
    Re: Jana

    Zelfde harde afwerking - past wel in een reeks
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Jana

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Zelfde harde afwerking - past wel in een reeks
      Peter
      inderdaad.
      Mooi accent op de lange haren gelegd.
      De 'strop' stoort mij een beetje

      Comment


      • #4
        Re: Jana

        Mooie foto
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: Jana

          Lief maar ook wel weer een harde bewerking.

          Comment


          • #6
            Re: Jana

            Doordat je de totale lengte van het haar op de foto gezet hebt, storen de verhoudingen mij wel. Dan past mij beter de titel "haar met een kopke erbovenop"
            Dat touwke begrijp ik niet zo, gezien de dame in kwestie toch niet van plan lijkt daar iets mee te gaan doen (gelukkig maar).
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Jana

              Nice one, leuke blik van de leidster in kwestie.
              Wat betreft afwerking, die moet passen wellicht bij de vorige twee, dus op die manier mag het wel.
              En het mysterie van het touw is al snel opgelost als je ze bij die twee andere zet. Da's gewoon haar fluitkoord om al haar gastjes waar ze leidster van is, bijeen te fluiten ...
              Dus dat touw mag wel, aangezien het opzet is om een leidster voor te stellen.
              Natuurlijk, als je dit beeld alleen ziet, kan je het niet echt vermoeden wat het touw is.
              Jammer ook, als je dan toch gaat voor een reeks met die andere twee leiders, dat er hier ook niet ergens een deeltje van het chirologo zichtbaar is, wat bij de andere twee wel zo was.
              Op die manier maak je dan een mooiere link naar het verband tussen alle beelden.
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: Jana

                deka, alvast bedankt voor je reactie en het aanvullen van mijn ontbrekende woorden om dit beeld wat te duiden...
                deze komt idd in een reeks van vier. in dat opzicht heb je dan wel een punt ivm die leidingsboom (logo), om de draad in de reeks te houden dacht ik dat hun leidingskoord wel genoeg was.

                aan de anderen die reageerden ook nen dikke merci!
                Grtz
                renske

                Comment

                Working...
                X