Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's maken met green key

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's maken met green key

    Hallo

    Ik heb een vraag ivm foto's maken op een green screen. Mijn vrouw had een tijdje gelden een bedrijfsfeesje, en daar was een fotograaf foto's aan het maken met een groene achtergrond. vVak na het maken van de foto werd deze foto getoond op een scherm met een aangepaste achtergrond. Dit gebeurde dus automatisch met een softwareprogramma, en de genomen foto werd onmiddellijk in het programma ingeladen. Mijn vraag nu is dus met welk softwareprogramma(s) is dit mogelijk?

    mvg

  • #2
    Re: Foto's maken met green key

    Hallo,

    Dat zal waarschijnlijk Photokey8 geweest zijn.
    In ieder geval werkt het magnifiek met dit programma.

    Rexy
    Gino
    Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen

    Comment


    • #3
      Re: Foto's maken met green key

      zoiets zal het idd geweest zijn. ik had ondertussen ook al DSLR booth software gevonden. Kga het mij eens uitzoeken, want kan van past komen bij de kids op school als het niet teveel kost.We willen de kids verkleden volgens een bepaald thema, en dan kan dat leuk zijn een speciale achtergrond. Maar meer tips zijn nog altijd welkom. Want deze software is blijkbaar toch wat duurder als gedacht.
      Last edited by brainblow; 24 januari 2017, 21:43.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's maken met green key

        Je kan dat met PS ook, is iets meer werk en soms wel veel werk maar het lukt zeker ook.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment

        Working...
        X