Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

seesaw windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] seesaw windows


  • #2
    Re: seesaw windows

    Volg al langere tijd dit forum en dus ook jouw fotos gil....maar toch kan ik me niet ontdoen van de gedachte dat je fotos heel onderhevig zijn aan je photoshop skills....of vergis ik mee..? Natuurlijk niks mis mee ...maar wel een verschil toch....

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: seesaw windows

      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      Volg al langere tijd dit forum en dus ook jouw fotos gil....maar toch kan ik me niet ontdoen van de gedachte dat je fotos heel onderhevig zijn aan je photoshop skills....of vergis ik mee..? Natuurlijk niks mis mee ...maar wel een verschil toch....

      Groeten
      Freddy
      Ik heb vroeger in mijn analoge periode genoeg 'rechttoe rechtaan' fotografie voor de rest van mijn leven afgeleverd...
      Ben nu reeds een paar jaren overgeschakeld naar PS omdat dit mij toelaat perfecter werk af te leveren en kunstzinniger te kunnen werken.
      Alles doe ik met zelfstudie en experimenteren.
      Er zijn miljoenen fotografen zeker in de hand gewerkt door de technische revolutie van de laatste jaren...
      Het komt er voor mij op aan mij te onderscheiden door mijn creativiteit aan te spreken.
      Vandaar mijn doorgedreven gedachte naar perfectie... al is dat niet van deze wereld.
      Dank voor je reactie en commentaar.
      Groet.
      Gil

      Comment


      • #4
        Re: seesaw windows

        Krachtig beeld
        Je weet fotoshop beheerst toe te passen en daar is mijn inziens niets mis mee.
        Het is gewoon een extra tool.

        Comment


        • #5
          Re: seesaw windows

          Dag Gil,
          Steeds fan van je geweest en zeker na je bezoek aan de cameraclub Halle en nog steeds fan.
          Weer een hele mooie.
          Grt
          Eric

          Comment


          • #6
            Re: seesaw windows

            Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk bericht
            Dag Gil,
            Steeds fan van je geweest en zeker na je bezoek aan de cameraclub Halle en nog steeds fan.
            Weer een hele mooie.
            Grt
            Eric
            Bedankt Eric.
            Doe ze in Halle de groeten...
            Was een zeer aangenaam bezoek en schitterende en begeesterende ontvangst...

            Comment


            • #7
              Re: seesaw windows

              Ook deze is weer top..Heel knap..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X