Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuw in de vlucht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meeuw in de vlucht.

    ISO: 1000
    f:8
    200mm
    1/250









    Veel kijkplezier

  • #2
    Re: Meeuw in de vlucht.

    Heel mooi Suske !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Meeuw in de vlucht.

      knap shot
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Meeuw in de vlucht.

        Nice one !
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Meeuw in de vlucht.

          mooie weergave!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Meeuw in de vlucht.

            Sorry, voor de uitdrukking, maar die lijkt er precies ingeplakt. Ook als je naar de onderste rand van de vleugels kijkt zie je onzuiverheden. Sorry Suske, schrijf wat ik hier zie.

            Comment


            • #7
              Re: Meeuw in de vlucht.

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Sorry, voor de uitdrukking, maar die lijkt er precies ingeplakt. Ook als je naar de onderste rand van de vleugels kijkt zie je onzuiverheden. Sorry Suske, schrijf wat ik hier zie.
              Aan allen bedankt voor de reacties. Aan JPR moet ik teleurstellen. Het is er absoluut niet ingeplakt, dat zou je moeten zien aan de metagegevens. Persoonlijk zie ik geen onzuiverheden. Wat wel opvalt onder zowel de linkse als de rechtse vleugel is een wit vlekje, dat kan komen ofwel van de beweging van de vleugels of van de achterliggende min of mee doorschijnende wolk.
              Mvg Suske

              Comment


              • #8
                Re: Meeuw in de vlucht.

                Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                Aan allen bedankt voor de reacties. Aan JPR moet ik teleurstellen. Het is er absoluut niet ingeplakt, dat zou je moeten zien aan de metagegevens. Persoonlijk zie ik geen onzuiverheden. Wat wel opvalt onder zowel de linkse als de rechtse vleugel is een wit vlekje, dat kan komen ofwel van de beweging van de vleugels of van de achterliggende min of mee doorschijnende wolk.
                Mvg Suske
                Je stelt mij niet teleur hoor. Ik schreef gewoon welke indruk ik kreeg.

                Comment


                • #9
                  Re: Meeuw in de vlucht.

                  Je meeuw staat er prachtig op, mooi spel tussen schaduw en licht in de veren
                  grt. Ria

                  Comment

                  Working...
                  X