Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vogelkijkhut

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vogelkijkhut

    Beste Bdr's

    heb het misschien al eens ter sprake gebracht maar momenteel ben ik een vogelkijk hut aan het in elkaar knutselen,nu ben ik op zoek naar een stuk glas om door te fotograferen van +-1m2 wel glas waar je kan door fotograferen maar de vogels mogen mij niet zien uiteraard(stopselglas)heb al een poging gedaan met glas en folie maar dan krijg ik te weinig contrast om te fotograferen is er iemand die hier een alternatief voor weet,dan hoor ik het graag,en kan ik mijn hutje vervolledigen en aan de slag gaan.Bedankt alvast voor enig reactie.

    ysvogel

  • #2
    Re: vogelkijkhut

    Misschien dit eens bekijken.

    Comment


    • #3
      Re: vogelkijkhut

      Oorspronkelijk geplaatst door ysvogel Bekijk bericht
      Beste Bdr's

      heb het misschien al eens ter sprake gebracht maar momenteel ben ik een vogelkijk hut aan het in elkaar knutselen,nu ben ik op zoek naar een stuk glas om door te fotograferen van +-1m2 wel glas waar je kan door fotograferen maar de vogels mogen mij niet zien uiteraard(stopselglas)heb al een poging gedaan met glas en folie maar dan krijg ik te weinig contrast om te fotograferen is er iemand die hier een alternatief voor weet,dan hoor ik het graag,en kan ik mijn hutje vervolledigen en aan de slag gaan.Bedankt alvast voor enig reactie.

      ysvogel

      Tip,
      Mobile observatiehut. Deze nieuwe hut ontdekte ik zondag tijdens een wandeling en was niet afgesloten. Navraag de volgende dag bij de natuurbeheerder van dit gebied, leert mij dat de hut is van jagers die hier de stand van wilde zwijnen trachten te verminderen. De hut lijkt mij zeer geschikt voor natuurfotografen.
      Last edited by Eenbes; 23 januari 2017, 12:50.

      Comment


      • #4
        Re: vogelkijkhut

        Beste Gympie

        bedankt voor de link maar zoals je kan zien zijn de meeste hutten hier ook voorzien van reflectie glas alleen al voor te opserveren,dit is mijn bedoeling ook, fotograferen zou ik door een ander luik kunnen doen.de moeilijkheid is om dit reflectie glas ergens te kunnen aankopen (stopsolglas)
        met vriendelijke groet catweazle

        Comment


        • #5
          Re: vogelkijkhut

          heb hier een ander Bd'r gevonden met dezelfde vraag deze heeft een bedrijf gevonden, schiffeleers in Alken, deze zouden het benodigd glas nog kunnen leveren, heeft hier iemand ervaring mee buitenn Omerti.
          Reacties zijn altijd welkom Moest Omerti dit nog lezen bedankt voor de hint en ben je zelf tevreden over uw aankoop.
          mvg Catweazle

          Comment


          • #6
            Re: vogelkijkhut

            anders Glenn Vermeersch eens vragen, die gebruikt het ook in zijn hutten
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: vogelkijkhut

              Gympie, sorry voor mijn heel late reactie (1 jaar na datum) maar een fantastisch artikel die je daar gedeeld hebt

              Comment

              Working...
              X