Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De vismet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De vismet

    Genomen met Fuji X100T in de winterse middagzon
    Vriendelijke groet, Wim
    Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

  • #2
    Re: De vismet

    Buiten de straat stenen die aangeven dat ze oud zijn vind ik dit geen mooi foto

    Comment


    • #3
      Re: De vismet

      Vind de personen in het felle tegenlicht wel mooi.
      Van de voorgrond mag wel een stuk weg - en de vertikalen mogen worden rechtgezet
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: De vismet

        Bovenaan mag er wat meer plaats zijn, onderaan mocht er wat af.
        Als het de bedoeling was om de twee dames te fotograferen, dan moet je wat dichter komen.

        Comment


        • #5
          Re: De vismet

          Bedankt voor de reacties!

          Ik heb de vertikalen proberen recht te zetten, maar paradoxaal genoeg deed dat alles er schever uitzien :-)
          Er is iets wierds aan de hand door het perspectief of zo.

          Het was zeker niet de bedoeling om die twee dames van dichtbij te fotograferen. Het staat hier in subforum "mensen" omdat ik niet altijd weet waarheen met mijn foto's.

          Er kon niet meer plaats zijn bovenaan. Ik had mijn zonnekap niet bij, en met mijn hand tegen de zon geraakte ik onmogelijk hoger.
          Zelf vind ik wel tof dat er zoveel ruimte is beneden, eerlijk gezegd :-)
          Misschien valt het beter me als je het op een kleiner formaat bekijkt waarbij je niet naar beneden moet scrollen?

          Vriendelijke groet, Wim
          Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

          Comment


          • #6
            Re: De vismet

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Vind de personen in het felle tegenlicht wel mooi.
            Van de voorgrond mag wel een stuk weg - en de vertikalen mogen worden rechtgezet
            Peter
            ik volg...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment

            Working...
            X