Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fagne de Malchamps.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Fagne de Malchamps.


    Fagne de Malchamps is een veengebeid, boven Spa en niet ver van de top van de Col du Rosier, gekend bij wielertoeristen en koersliefhebbers. Ben altijd ten zeerste geïntrigeerd in plaatsen waar ik nog nooit geweest ben, en na enig opzoekingswerk bleek daar wel wat zonsopgangsspectakel te verwachten. Thuis vroeg vertrokken in ideale omstandigheden, ginds aangekomen in een dikke dikke mist. Ipv "Fagne de Malchamps" was het dus eerder "Fagne de Malchance".

    Fijne wandeling van gemaakt, en onderweg kwamen we dees boompies tegen.





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Fagne de Malchamps.

    Via het mooie contrast in de voorgrond glijdt onze blik naar een mooie grote en kleine boom(pjes). Die op een mooie plek staan. (d.w.z. eigenlijk de fotograaf)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Fagne de Malchamps.

      Mooi hoor Peter en denk dat deze mooier is met de mist zoals nu dan wanneer je een zonsopgang zou gehad hebben

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Fagne de Malchamps.

        Het moeten niet altijd die romantische zonsondergangen zijn, dit beeld is ook wel knap met dat uitsterven van de helderheid
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Fagne de Malchamps.

          dank je wel, johan, sieg en frans voor de comments.
          eigenlijk hou ik ook meer van dergelijke beelden dan zonsondergangetjes...
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Fagne de Malchamps.

            Juist door de mist vind ik dit een hele goede foto..Mooi beeld Pieter..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X