Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mooie zons ondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] mooie zons ondergang

    Bedankt voor het kijken



    Grts bregt
    https://www.facebook.com/Bregt.Willekens.photography

  • #2
    Re: mooie zons ondergang

    Mooi, een beetje sprookjesbeeld. Misschien zou ik er onderaan nog een klein strookje af doen.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: mooie zons ondergang

      Mooie boom maar naar mijn smaak wat teveel bewerkt

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: mooie zons ondergang

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooie boom maar naar mijn smaak wat teveel bewerkt

        grts
        Sieg
        Ben het met de vorige spreker eens. De boom komt wat uitgeknipt over. Puur natuur misschien sterker
        Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

        Comment


        • #5
          Re: mooie zons ondergang

          Een moeilijke om commentaar op te geven. Je hebt iets geprobeerd, en als jij dit goed vind, dan is het super.

          Ikzelf vind het boompje een beetje te krap in het kader en de takjes zijn misschien wat te veel opgescherpt.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: mooie zons ondergang

            Na enige tijd zag ik toch de schoonheid van de pontificale boom.
            Het zou denk ik helpen als je een dergelijke foto op 900 pixels plaatst. In mijn browser moet ik net een beetje scrollen om heel de foto te zien. Het versterkt m.i. de beperkte ruimte.
            Rond de boom heb je het mooi gemaakt, maar nu nog achter de boom. Want dat valt nl een beetje op.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: mooie zons ondergang

              De centrale compo vind ik hier zeer passend, voor mij zit die in ieder geval niet te krap in het kader..
              De afwerking zou ik nog eens proberen over te doen, zoals al gezegd tussen de takken in is het wat minder mooi....Met maskers op basis van lichtsterkte is dit goed te doen in een dergelijke foto.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X