Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over Rosdel (met Update!]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Over Rosdel (met Update!]



    Ons landje is ook mooi, op de juiste plaats, op het juiste moment, 600m van mijn deur.




    mijn Update :




    Update me bezorgd door LG :

    Update bezorgd door LG


    mijn Origineel :



    Last edited by Iegienie; 21 januari 2017, 09:54.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Over Rosdel

    De bovenste wolken en dat groen eraf en je hebt hier een super prent met bakken vol sfeer!

    EDIT: Of toch maar een dun streepje groen staan laten.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Over Rosdel

      zo zie je maar dat iedereen zijn eigen visie heeft. in deze volg ik je dus niet, LG...
      Ik vind dat die bovenste wolkjes helpen het kader te scheppen, en de groene band geeft wat dimensie aan de foto.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Over Rosdel

        't Ja, het is uw foto zoals u die graag ziet en ik geef u enkel mijn mening voor wat ze waard is.
        Die bovenste wolk harmonieert helemaal niet met de rest van de foto.
        Ook het groen onderaan vecht met de zachte tonen in de rest van de foto.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Over Rosdel

          aha. ik begrijp het.

          heb de foto dan maar uit showcase en in oordeel gezet.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Over Rosdel

            Prachtige sfeer daar voor je deur en wat een ruimte ! Ik zag de foto toch liever in 'showcase' en ik zou er niets aan veranderen omdat de inhoud mij een goed gevoel geeft
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Over Rosdel

              De visie van LG zorgt voor een rustigere plaat. Jouw visie heeft dan weer een heel ander effect. Beide zijn aanvaardbaar voor mij.
              Het blijft een mooie plaat, showcase waardig.

              Comment


              • #8
                Re: Over Rosdel

                Zalige plaat Pieter,
                of daar nu oordeel of showcase bij staat, mijn commentaar is toch dezelfde !!!

                die komt beslist in mijn hofke !!!
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Over Rosdel

                  Een hele mooie foto en die had gerust showcase mogen blijven. In de suggestie van LG kan ik me ook wel vinden.
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: Over Rosdel

                    Méér dan showcase waardig!
                    Hoewel ik het ook liever zie zonder die wolken bovenaan, heb zelf eens gekeken, en het wordt nog veel rustiger.
                    Het groen onderaan vind ik dan wel weer mooi.
                    Maar blijft prachtig
                    mvg Christophe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Over Rosdel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                      aha. ik begrijp het.

                      heb de foto dan maar uit showcase en in oordeel gezet.
                      Pieter is die foto nu ineens niet SC waardig meer na mijn commentaar?
                      Ik vind in ieder geval van wel hoor!
                      Te meer ik zie graag foto's van bij ons, en vind het verheugend te kunnen vaststellen dat er toch nog Belgen zijn die de schone plekjes in ons landje weten te vinden en die prachtig in beeld weten te brengen.
                      Ik had helemaal niet verwacht dat mijn commentaar zoveel commotie te weeg zou brengen, dat was geenszins mijn bedoeling.
                      Daarop heb ik besloten mij meer passief terug te trekken.
                      Even goede vrienden Pieter?
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Over Rosdel

                        oeps, dat was nu eens echt helemaal de bedoeling niet, Luc.

                        tuurlijk even goede vrienden, jij (en de andere commentarieerders) nemen tenminste de moeite om hun gedacht te zeggen.


                        om het goed te maken zal ik straks een update plaatsen, want alle jullie commentaartjes hebben me ondertussen zelf wat aan het denken gezet. maar eerst iets anders afwerken.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Over Rosdel

                          Het landschap komt door de nevel heel mooi tot zijn recht..
                          Het groene onderin zorgt naar mijn idee voor een dieptewerking. Met de wolk heb je gewoon de pech dat hij door de vorm, iets teveel aandacht trekt.
                          Weghalen hoeft van mij niet, maar de foto wordt m.i. wel rustiger als het allerbovenste wolkje afgesneden wordt.
                          Niets mis met verschillende inzichten en meningen, hoor.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Over Rosdel

                            Mooie opname Pieter, en goed om eindelijk nog eens iets te zien uit onze eigen lage landen
                            Vind beide versies goed hoor en trouwens ik kijk eigenlijk nooit naar het voorvoegsel SC of Beoordeling

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Over Rosdel

                              Héél mooi !

                              Comment

                              Working...
                              X