Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reekje van drie uiltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Reekje van drie uiltjes

    Dit jaar is een zeer druk jaar bij de Velduilen. Ik zal dringend nog eens op bezoek moeten gaan.
    met de 7D2 en sigma 300mm +1.4x tc.

    Mooist op zwarte bd achtergrond...
    Bedankt om te kijken
























    http://500px.com/lishapics

  • #2
    Re: Reekje van drie uiltjes

    Mooie reeks . Ik vind de volgorde goed !

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Reekje van drie uiltjes

      Alle drie mooie plaatjes Olivier, maar lijken me wel redelijke crops te zijn
      De eerste lijkt me niet zo scherp als de andere twee
      Ben er zelf ook nog niet geweest deze winter, het wordt daar ook alle jaren drukker hé

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Reekje van drie uiltjes

        Dank je hoor. De volgorde is volgens mij ook volgens de mooiste imo. De eerste is inderdaad iets minder scherp op de kop.
        redelijke crops zijn dit niet hoor ongeveer een 70% van het volledige beeld. Sta mij toe om dit te duiden met een redelijke crop van de laatste ...






        Ik ben ook nog niet in Uitkerke geweest dit is gemaakt op een plaatsje niet ver van mij in de buurt. Er zitten daar 20 exemplaren! Zoveel heb ik er nog nooit samen gezien. Het is echt mooi wanneer ze opvliegen want je weet niet waar eerst gekeken.
        http://500px.com/lishapics

        Comment


        • #5
          Re: Reekje van drie uiltjes

          Laatste is inderdaad de scherpste Olivier
          Ik heb er zelf al xxxxden plaatjes van en ze blijven mooi om te zien die Velduilen
          Ik heb nog enkele plaatjes in gedachten die ik zou willen maken, maar er is geluk mee gemoeid hé

          Alé dan heb je geluk als er zoveel in je buurt zitten, ik wenste dit ook eens tegen te komen ;-)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Reekje van drie uiltjes

            Zeker een mooie reeks, super hoor dat er zoveel Velduilen bij je in de buurt zitten.
            Ik woon duidelijk op de verkeerde plaats..
            Knap gedaan!

            Groeten,
            Raf
            Instagram

            Comment

            Working...
            X