Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herckenrode

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herckenrode

    ff gaan uitwaaien gisteren bij de abdij in Herckenrode ....en dit fotoke geshoot....

    150117DSC_9677-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: herckenrode

    De horizon ligt recht en toch krijg je de indruk dat het gebouw naar links helt, gezichtsbedrog en raar ! Het sobere en de grijze sfeer vind ik inhoudelijk heel mooi alsook de diepte.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: herckenrode

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      De horizon ligt recht en toch krijg je de indruk dat het gebouw naar links helt, gezichtsbedrog en raar ! Het sobere en de grijze sfeer vind ik inhoudelijk heel mooi alsook de diepte.
      Verwijderd wegens het feit dat ik foute info gaf.
      Last edited by Guest17; 17 januari 2017, 18:14.

      Comment


      • #4
        Re: herckenrode

        Dat de grafiek steeds van linkerzijde tot rechterzijde moet lopen in het histogram daar ben ik niet mee akkoord.
        Een histogram is eigenlijk gewoon een statistische curve van de belichting van je foto.
        Je kan en moet het gebruiken als hulpmiddel maar niet meer dan dat.
        Want in se zegt die curve niks over het onderwerp - was het volle zon - was het bewolkt - lag er sneeuw enz ...
        Ik ga niet ontkennen dat de foto beter wordt als je die berg tot tegen da kant trekt - maar dat is geen algemene regel.
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: herckenrode

          Tsja, dan stop ik hier maar met reacties op foto's, want het is geenszins mijn bedoeling verkeerde informatie te geven, dan is geen info altijd beter.

          Comment


          • #6
            Re: herckenrode

            Ik zou de twee stroomdraden links juist boven het dak wegdoen.

            Comment


            • #7
              Re: herckenrode

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              De horizon ligt recht en toch krijg je de indruk dat het gebouw naar links helt, gezichtsbedrog en raar ! Het sobere en de grijze sfeer vind ik inhoudelijk heel mooi alsook de diepte.
              Volg, maar spijtig dat de stenen afbakening naar de centrale poort ook niet van in de linkerhoek begint. Volgens mijn beeld is de lijn links de uitsnede van het beeld dat niet goed is afgesneden.
              Mvg Suske

              Comment


              • #8
                Re: herckenrode

                @GR :
                De horizon ligt recht en toch krijg je de indruk dat het gebouw naar links helt, gezichtsbedrog en raar !
                Dat gevoel had ik ook alhoewel ik goed wist dat ik dit gecontroleerd had....

                @Djvan :
                Tsja, dan stop ik hier maar met reacties op foto's,
                spijtig....

                @ JPR :
                Ik zou de twee stroomdraden links juist boven het dak wegdoen.
                had ze niet opgemerkt ....

                @Suske :
                maar spijtig dat de stenen afbakening naar de centrale poort ook niet van in de linkerhoek begint
                volledig mee eens...had ik bij de opname moeten opletten.

                Volgens mijn beeld is de lijn links de uitsnede van het beeld dat niet goed is afgesneden.
                daar durf ik toch aan te twijfelen...

                Iedereen bedankt voor de reacties...en zeker omdat ik met dit beeld toch wel ff men comfortzone van de vogelkes verliet....voeld goed aan ....thx...
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment

                Working...
                X