Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon af-s 80-400mm vr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon af-s 80-400mm vr

    Goedenavond. Weet iemand waar kan ik mijn nikon 80-400mm vr kan zuiver maken want na een paar reizen in de zanderige gebieden is er iets te veel stof binnen gekomen. Ik woon in genk en dus een betrouwbaar winkel in Limburg zal ideaal voor mij zijn. Thanks

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  • #2
    Re: Nikon af-s 80-400mm vr

    Ik denk dat je best gewoon zelf naar Procirep gaat:
    The authorised repair service for all your Nikon equipment, for private customers, camera stores and professionals in Belgium and Luxembourg. Everyone is welcome at our service counter for repairs, maintenance or even advice concerning your Nikon.


    Een winkel zal die ook naar daar opsturen.

    Ps: t'is slecht aangeduid. Er hangen wat A4'tjes met de naam uit. Het is in een appartementsgebouw oid...
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Nikon af-s 80-400mm vr

      Ik zou ook rechtstreeks naar procirep gaan, vanuit Genk is het makkelijk te bereiken (buiten de spitsuren).
      Maar is het werkelijk nodig want wat stofjes is normaal gezien geen probleem. (Het zou een vrij duur affaire kunnen worden)

      @eanx : het is wel degelijk op een bedrijven-site maar ge moet idd goed kijken naar de bordjes
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Nikon af-s 80-400mm vr

        Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
        Ik zou ook rechtstreeks naar procirep gaan, vanuit Genk is het makkelijk te bereiken (buiten de spitsuren).
        Maar is het werkelijk nodig want wat stofjes is normaal gezien geen probleem. (Het zou een vrij duur affaire kunnen worden)

        @eanx : het is wel degelijk op een bedrijven-site maar ge moet idd goed kijken naar de bordjes
        Heel fel bedankt. Ik zou graag de stof laten weg doen want dat doet pijn als ik iedere keer de lens in en uit zoom. Grts

        Sent from my SM-G930F using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Nikon af-s 80-400mm vr

          Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
          Ik denk dat je best gewoon zelf naar Procirep gaat:
          The authorised repair service for all your Nikon equipment, for private customers, camera stores and professionals in Belgium and Luxembourg. Everyone is welcome at our service counter for repairs, maintenance or even advice concerning your Nikon.


          Een winkel zal die ook naar daar opsturen.

          Ps: t'is slecht aangeduid. Er hangen wat A4'tjes met de naam uit. Het is in een appartementsgebouw oid...
          Goedenavond. Bedankt voor jouw reactie. Begin van volgende maand zal ik bij hun langs gaan denk ik. Grts

          Sent from my SM-G930F using Tapatalk

          Comment

          Working...
          X