Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waterside

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] waterside

    Het eerste weekend dat ik de Canon 80D even aan een test onderworp.
    Foto is genomen nabij de waterkant in de buurt van Dinant.
    Helaas kon ik niet meer informatie halen uit de linkerbovenkant, volgende keer beter op letten dus.
    Jullie meningen zijn meer dan welkom!

    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: waterside

    Mooie herfstkleuren.
    Alleen jammer van dat storende verkeersbord.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: waterside

      Een mooie plaats, waarbij het talud voor een mooie diepte zorgt.
      De kleuren lijken mij iets er over. Het verkeersbord levert geen meerwaarde op.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: waterside

        Ik denk dat het mooier geweest zou zijn om enkel de overkant en spiegeling in de foto op te nemen
        Of toch in ieder geval het verkeersbord vermeden te hebben
        Qua kleuren lijkt het alsof je een pola filter hebt gebruikt, dus voor ook er iets over

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: waterside

          kleurne zijn idd. een beetje raar.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: waterside

            Bedankt voor de commentaren mensen! Ik zal het verkeersbord verwijderen en toch nog een poging doen om het uitgebrande deel extra te herstellen alsook de onderkant verwijderen, dan zal ik een update posten. De kleuren laat ik echter zoals ze zijn. Die is naar mijn persoonlijke smaak :-)
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

            Comment

            Working...
            X