Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voila mijn laatste ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] voila mijn laatste ;)

    nog een "watervalletje" om voor een tijdje af te sluiten.
    De reden is ook dat ik ga werken aan een fotoboek van mijn Ijslandreis en
    onze reis voor te bereiden naar schotland wat verder in het jaar (opnieuw met DominiekC ),kruipt allemaal heel veel tijd in ,
    dus als je ook nog gaat werken moet je ergens tijd maken door iets anders uit te schakelen .
    Gullfoss
    zeker de grote versie bekijken voor de details
    grote versie bij 2x klik

    dank voor al jullie fijne reacties in de afgelopen periode ,ook aan degene die er van genoten hebben zonder te reageren

  • #2
    Re: voila mijn laatste

    Knappe afsluiter voor de pauze ;-) !
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: voila mijn laatste

      De grote versie is overweldigend ... de waterval stroomt bijna uit mijn scherm.
      De linkerkant van de foto is wel minder scherp dan de rest.
      Ik heb heel erg genoten van je IJsland reeks. Tot ziens

      Comment


      • #4
        Re: voila mijn laatste

        Prachtige indrukwekkende waterval.
        De onscherpe links is wel erg uitgesproken en stoort wel in vgl met het rechtse scherpe deel.
        Is dit een stitch?

        Comment


        • #5
          Re: voila mijn laatste

          Kan er niet aan doen, maar ondanks de geweldig knappe foto is de horizon/waterlijn niet helemaal "waterpas".
          Maar verder.....
          Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

          Comment


          • #6
            Re: voila mijn laatste

            knap, heel heel knap.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: voila mijn laatste

              Mooie afsluiter!!

              Zal de fakkel een beetje (proberen) overnemen ;-)
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: voila mijn laatste

                Mooie reeks heb je hier laten zien Patrick, zeker de moeite waard
                Dit is zeker niet de beste uit de reeks maar toch een mooie afsluiter
                Spijtig dat je er tussenuit gaat, weer iemand minder die comments geeft dan

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: voila mijn laatste

                  Heel knappe plaat, zeker in de grote versie
                  Ik begrijp best dat je eens wat minder aan de media wil vasthangen, er kruipt veel tijd in. Zelf heb ik dat al een tijd geleden op een lager pitje gezet en daar voel ik mij niet slechter bij
                  Plan de Schotlandreis maar tot in de puntjes met Dominiek dan komen daar zeker weer een pak speciale foto's van speciale plekjes van, ik kijk er al een beetje naar uit
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: voila mijn laatste

                    Een prachtige plaats en een sluitertijd waarbij het geweld mooi tot uitdrukking komt.
                    Ik ga je mooie foto's , maar ook je scherpe blik zeker missen.
                    Heel veel plezier met de voorbereiding voor Schotland. Jos en ik hebben al een mooi schema gemaakt !
                    Dat gaat leuk worden : 5 BD-ers naar Schotland (voor zover ik weet)
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: voila mijn laatste

                      Dat gaat leuk worden : 5 BD-ers naar Schotland (voor zover ik weet)[/QUOTE]
                      idd Johan al zijn we geen concurrenten maar collega's
                      see you later alligator

                      Comment


                      • #12
                        Re: voila mijn laatste

                        Zeker een hele mooie afsluiter dit..Prachtig de ruigheid weergegeven.. Hopelijk zien we je weer snel terug hier op BD...Inderdaad volgend jaar leuk met zoveel Schotland gangers.
                        De onscherpte links wel apart inderdaad
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X