Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High Key Jezus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • High Key Jezus

    Mijn excuses blijkbaar was er iets fout gelopen de eerste keer hopelijk nu wel zichtbaar blijkbaar de www. vervangen door dl.

    Last edited by fruitje; 14 januari 2017, 22:25.

  • #2
    Re: High Key Jezus

    Oorspronkelijk geplaatst door fruitje Bekijk bericht
    De foto is niet zichtbaar op het forum.

    De Link van de Image kan ik dan weer wel bekijken aks ik hem in mijn Browser plak.
    De foto zou het als Zwartwit in mijn ogen heel goed doen. Het blauwige en het mos doet het voor mij wat minder
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: High Key Jezus

      Toch gelukt nu, het is nog maar mijn 2de post dus nog een beetje oefenen en het zal iets vlotter gaan

      Comment


      • #4
        Re: High Key Jezus

        hmm, deze high key heeft blijkbaar alleen een uitgewassen lucht, en verder te weinig contrast ...
        high key doe je gebruikelijk met lichte onderwerpen, niet met bijna zwarte.
        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

        Comment


        • #5
          Re: High Key Jezus

          Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
          hmm, deze high key heeft blijkbaar alleen een uitgewassen lucht, en verder te weinig contrast ...
          high key doe je gebruikelijk met lichte onderwerpen, niet met bijna zwarte.
          Inderdaad, dit is geen 'high-key'. Zou de raad willen geven - aan de meesten on der de beginnelingen - om eerste een basiscursus te volgen in fotografie, dan leren stappen en als laatste leren lopen !
          Niet te snel tevreden zijn en zelf leren inzien wat je foto voorstelt, verteld en in welke vorm. Het kruis staat er scherp op en daar eindigt deze foto, als je (wil) begrijpt wat ik bedoel
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: High Key Jezus

            Merci voor de commentaar, ik ben inderdaad geen gevorderde fotograaf en heb nu het eerste deel basisfotografie erop zitten dus nog veel te leren als je mij de kans geeft zal het ooit wel lukken daarom is deze topic er toch voor beginnelingen of vergis ik mij Opbouwende commentaar steeds welkom, als je de foto op zich niet leuk vindt kan ik er ook wel mee leven. Oefening baart kunst dus dit was voor mij een oefening .

            Comment


            • #7
              Re: High Key Jezus

              De lucht is helemaal uitgebrand wat men normaal probeert te vermijden.
              Maar als het de bedoeling was om die foto zo te maken dan is dat goed gelukt.
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: High Key Jezus

                Bedankt Peter voor u input, mij bedoeling was in de eerste instantie het beeld er scherp op te zetten.
                Naar weersomstandigheden was het mss niet het beste en zou de de lucht er mooier uit komen mocht hij blauw zijn.
                Dat High Key in de meeste gevallen met lichte tinten voorkomt kan ik ook aannemen. Dit wat Ludwig aanhaalde maar soms moet men al eens buiten de lijntjes kleuren
                De commentaar van Raymond ligt nog altijd wat zwaar op mijn maag, maar elk zijn mening wel rekening houdend dat men in de topic beginnershoek bezig is dan

                Comment

                Working...
                X