Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golitha Falls

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Golitha Falls

    In het Golitha Falls National Nature Reserve stroomt het mooie watertje River Fowey. Daar liggen een aantal mooie watervalletjes, na elkaar.
    Het was een aardig gevecht met contrast en wb. Ik moet helaas erkennen dat ik van de WB verloren heb.
    Doordat gedeelte van het licht gefilterd werd door de groene bladeren, kon de camera daar niet mee omgaan. Waarmee weer duidelijk is wat voor prachtig gereedschap wij hebben om te kijken.
    Ik hoop toch een aangenaam plaatje.

    Golitha Falls.



    Misschien is het nuttig om http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ml#post4524930 te bekijken.
    Bedankt voor het kijken.
    Liefst op zwart.
    Last edited by Johan1956; 15 januari 2017, 10:41. Reden: link erbij gezet
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Golitha Falls

    Mooi Johan, ondanks dat het een redelijk drukke opname is voegt de gekozen sluitertijd nog wat rust toe
    Lijken me niet de meest ideale omstandigheden aldaar, toch heel goed gelukt hoor

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Golitha Falls

      Deze foto oogt mooi zacht ondanks de omstandigheden.
      WB zit toch erg goed hoor. Natuurlijke filters en reflecties goed beheerst.

      Comment


      • #4
        Re: Golitha Falls

        Sieg en Manuel bedankt voor jullie complimenteuze reactie.
        Ondertussen heb ik bij het testforum deze foto met 4 verschillende photohosts geplaatst.
        Dus misschien nuttig voor iedereen, die op de beste manier zijn foto's wil laten zien.
        Zie : http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Golitha Falls

          Mooi beeld met een gepast tempo
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Golitha Falls

            inderdaad een fijne opname.
            ik veronderstel dat je de wb problemen in het schuimende water ziet, dat een beetje groentjes uitslaat ? Zou die niet gewoon een reflectie zijn van het groenige boslicht ?
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Golitha Falls

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              ik veronderstel dat je de wb problemen in het schuimende water ziet, dat een beetje groentjes uitslaat ? Zou die niet gewoon een reflectie zijn van het groenige boslicht ?
              Reflecteert het groen tegenwoordig niet meer in het water of zo?

              OT: zeer mooie opname, niet teveel melk, net genoeg, de snelheid van het water kan je bijna voelen.
              Last edited by Lieven Lema; 14 januari 2017, 17:38.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Golitha Falls

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht

                OT: zeer mooie opname, niet teveel melk, net genoeg, de snelheid van het water kan je bijna voelen.
                Ja, dat vind ik ook
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Golitha Falls

                  De opname is in vele opzichten oké en dat mag ook gezegd worden, het zijn niet altijd aparte, speciale succesplaten.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X